Hayalden daha güzel

68 5 0
                                    

Araf'ın ağzından; Selam ben Araf...... ESLEM in kuzeniyim.Eslem'i ben tanıtmak istedim çünkü o çok mütevazi ve bu benim sinirimi bozuyor. Kızım güzelsin,akıllısın kullanda boşuna gitmesin demi. Neyse konumuza geri dönelim ah evet ilk güzelliğinden bahsetmek istiyorum çünkü ilk göze çarpan şey bu. Mavi gözler,beyaz ten,siyah kendinden dalgalı ama kabarık olmayan saçlar ve tabiki fiziği tek kelimeyle mükemmel. Yok artık demeyin gerçekten güzel. Hatta hayalden bile daha güzel.... Kızların neftet ettiği erkeklerinse hayali. Mankenlik yapması Için teklif aldı ama hanım efendi kabul etmedi, neymiş efendim "doktor olmak istiyor" muş. Neyse dış görünüşü anlat anlat bitmez. Birazda başka özelliğinden bahsedeyim. Kendileri çakma Sherlock olur. Gördüğü şeylerde ayrıntılar direk dikkatini çeker,aklında tutar.Bütünden çok parçalar dikkatini çeker.Eee kız boşuna okul birincisi değil hemde Amerika gibi bir yerde ve bir kolejde. Aaa doğru size söylemeyi unuttum yıllardır Amerika'da yaşıyoruz ve ailelerimiz oldukça zengin.Tabi ben bu zenginliğin tadını gezerek arkadaşlarımla çıkarırken Eslem tek başına benden ve sıra arkadaşından başka kimsesi yok tabi sıra arkadaşınıda bir ben biliyorm.Ailesi daha doğrusu babası kimseyi yaklaştırmiyor neden hiç anlamıyorum.
Bu arada Eslem üç gündür ortalarda yok.Her yeri aradım ama haber alamadım evlerine gittiğimdeyse burda yok dediler. Nereye gitti anlamıyorum hiç böyle yapmazdı...

BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin