Bölüm : 11

32 3 0
                                    

Eslem'in ağzından;

" Kerem "
Kaan'ın seslenmesiyle bulunduğumuz büyülü! ortamdan kurtuldum.

" Ne var?"

" Eslem ' le ben konuşayım"

" Kaan ne zamandan beri insanlarla istediklerimizi yapmaları için konuşuyoruz?"

" Kerem lütfen "
Gözlerine bakarken bir tepki vermesini bekliyordum. Öfkelenip bağırsa bu kadar çok korkarmıydım bilemedim. Ama şuan korkuyorum. En azından bir tepki verse belki daha rahat ederdim. Hala alnımda soğuk metali hissetmek bütün vücudumdan kanın çekilmesine sebep oluyordu. Hadi ama indir şu silahı. Hadi be iç sesimi mi duydu acaba ?

" Sadece beş dakika "
Kaan yerinden kalkıp ne zaman yanıma geldi hiç haberim olmadı. Takı kolumdan hızlı bir şekilde tutup sürükleyerek mutfağa götürüp kapıyı kapatana kadar.

" Olmaz Kaan yapamam "

" Eslem başka çaren yok,yapmalısın"

" Ya anlamıyorsunuz beni istesem de yapamam."
Şuan içimden hüngür hüngür ağlamak geliyordu. Kaan bana yaklaşıp yüzümü ellerinin içine aldı.

" Eslem bak güzelim ben senin kötülüğünü istermiyim?" Şimdi başka bir yerde veya zamanda olsak bu sözlere kahkahalarla gülerdim. Babam benim baba dediğim adam bana en büyük kötülüğü yapmış ama daha birkaç günlük tanıdığım insan bana kötülük gelmemesi için çabalıyor. Ne ironi ama.

" Kaan yapamam"
Kaan'ın yanından uzaklaşıp sandalyeye oturdum.Bilmiyor ki benim neler yaşadığımı. Ben bana dokunduklarında nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. Bilinçaltım ne durumda zaten geceleri uyuyamıyor oluşumdan belli.

" Eslem lütfen,eğer sen bunu yapmazsan hiç iyi şeyler olmaz.Kerem her ne kadar bizim arkadaşımız olsada sinirlendiğinde hiç birimiz karşısına geçmeyiz."
Mutfak kapısının hızla açılması sonucu sandalyeden hemen ayağa kalktım. Gelenin Yağız olduğunu görmek derin bir nefes almama sebep olmuştu tabi konuşana kadar.

" Süreniz doldu Kerem sizi bekliyor."
Kapıda yana kayınca mutfaktan çıkma vaktimin geldiğini anladım. Kaan'a bakmamaya çalışarak kapıdan çıkmak için harekete geçtim. Tam Yağız'ın yanından geçerken karşıma geçti.

" Eslem eğer bu işi yaparsan seni koruruz aksi takdirde elimizden birşey gelmez." Yağız kenara geçince adımlarımı salona doğru attım. Kerem'in karşısına tekli koltuğa oturdum.Derin bir nefes aldım. İnşallah verdiğim karardan pişman olmam.

" Tamam kabul ediyorum ama bir şey istiyorum sizden"
Kerem çarpıkça gülümsedi.

" Hayırdır yapacağın işin birde karşılığını mı istiyorsun?"

" 'Karşılığında ' diye birşey söylemedim. Sizden birşey istediğimi sòyledim"

" Tamam söyle "
Derin bir nefes aldım.

"Normal bir hayat istiyorum "

" Nasıl olacakmış o?"

" Telefonumu ve Laptopu istiyorum.Kimliğim ve pasaportum sizde kalabilir. Zaten en başta anlaşma yapmıştık. Beni bulduğunuz taktirde kaçmaya çalışmayacağı mı sòylemiştim. Kolay kolay söz vermem ama verdiğim zaman da tutmasını bilirim. Bana güvenip güvenmemeniz umrumda değil. Normal bir hayat istiyorum o kadar. Takip edilmek istemiyorum. Biliyorum beni öldürmeye çalışıyorlar ama uzun bir süre karşıma çıkacaklarını sanmıyorum. Bana zarar verenlerin aksine yardım etmeye çalışan birileri var"

" Kim sana zarar verdi?"

" Volkan bana kimin zarar verdiğini bilmediğinizi söylemeyin "

" Neden ?" Yağız'ın sorusuyla ona döndüm.

" Bazen bazı şeyler gizli kalmalı."

" Peki istediğin şeyleri kabul ediyorum. Herhangi bir yanlışında acımam heberin olsun"
Şuan şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemez halde Kerem'e bakıyordum.

" Kerem gerçekten kabul mü ettin?"
Yağız'ın sorduğu soruyla onların da en az benim kadar şaşırdıklarını anladım.

" Evet kabul ettim "
Kaan'ın;
" Kerem sabahlarıda mı içmeye başladın oğlum sen?"

" Kaan!"

" Bir dakika ben doğru mu anladım.Sen şimdi benim söylediğime hiç itiraz etmeden kabul mü ettin?"

" Evet"

" Gerçekten mi? Rüyada falan değiliz değil mi? "

" Bir kişi daha aynı şeyi sorarsa fikrimi değiştiririm."

" Durun. Benim anlamadığım birşey var.Sen ka-"

" Volkan! "

" Volkan! "

" Volkan!"
Ben,Yağız ve Kaan aynı anda bağırınca Volkan söyleyeceği şeye devam edemeden sustu.

" Tamam be"
Kaan ve Yağız'ında beni desteklemiş olması biraz sevinmeme neden olmuştu.

" Serdar" Kerem in yüksek sesle birini çağırması sonucunda kafamızı ona çevirdik.

" Buyur abi"

" Eslem'in eşyalarını getir"

" Peki abi"
Hala çok şaşkındım. Bunun altından her an birşey çıkacak diye düşünmeden edemiyorum. Beş dakikalık bir bekleyişin ardından Serdar diye seslendiği kişi poşeti getirip Kerem'e verdi.

" Al bakalım eşyalarını."

" Bana uzatmasıyla elinden aldım.Poşeti açtığımda içinden Telefonumu ve Laptopu çıkardım. Aynı zamanda cüzdanımda içinden çıkınca kimliğimi ve pasaportumu çıkarıp Kerem'e uzattım.

" Al"

" Onlarda sen de kalsın "

" Ne"

" 'Sözümü tutarım' demedin mi gerisi önemli değil "

" Ne yani bana inandın mı ?"

" İnanmasamıydım?"
Tek kaşını kaldırıp sorunca bir an afalladım.

" Evet. Yani Hayır, of nasıl istiyorsan öyle yap" Resmen saçmalamaya başladım. Diğerleri söylediğim şeye kıkırdamak yerine açık açık kahkaha atıyorlardı. Yağız;

" Tamam neyse anlaştığımıza göre işe şimdiden başlayalım."

" Peki"

" Senden yaklaşmanı istediğimiz kişi Okan Şimşek " Önüme dosya koyunca elime aldım.Kapağını açmamla fotoğraf çıktı. Bende elime alıp incelemeye başladım. Gerçekten iyi görünüyordu.Fotoğraf at çiftliğinde çekilmişti. Kahverengi bir atı severken gerçekten mutlu gözüküyor. Ve ve şey işte birazda çekici.

" Fotoğrafı incelemen bittiyse konuya dönelim. "

" Yağız'a devam etmesi için kafamı salladım.

" Adamda bir hafıza kartı var onu istiyoruz. Fakat adam yanına kimseyi yaklaştırmıyor. Sadece barda yaklaşmalarına izin veriyor. Bütün bilgileri içinde biran önce başlasan çok iyi olur. "

" Tamam"
Elime dosyayı ve eşyaları alıp odaya çıkmak için hazırlandım. Kaan yanıma gelip sarıldı.

" Bol şans yardıma ihtiyacın olursa çağır tamam mı."

" Tamam"
Merdivenleri yavaş yavaş çıkarken yeni hayatıma ilk adımlarımı atıyorum. Birkez daha dik durmak için çabalıyorum.Bu seferde herşeyin güzel olması için dua ettim. Başarmalıydım. Belki son olsada tekrar direnmeliydim. Çünkü bana çabalamadan pes etmek yakışmaz...
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^

İnşallah güzel bir bölüm olmuştur. Bakalım bundan sonra Eslem'i neler bekliyor. Verilen işler onu ne kadar etkileyecek....

BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin