Uçmayı beceremeyenler, kanat kırmayı çok severler."Öncelikle merhaba Kim Taehyung. Biliyorum biliyorum kim olduğumu merak ediyorsun ben Jeon Jungkook. Aynı odada kalıyoruz ve yanındaki yatak şu anlık benim."
Yüzündeki hüznü saklamak istercesine yüzünü sol tarafa çevirdi. Derin bir nefes alırken devam etti yaptığı işe.
"Bir diğer merak ettiğin şeye gelelim o zaman. Ölüyorum Kim Taehyung. Hergün biraz daha ölüyorum. Saçlarım dökülmeye başladı, vücudumdaki morluklar çoğaldı.
Bazen.. bazen nefes almakta zorlanıyorum. Bunları neden sana anlattığımda bir diğer merak ettiğin şeydir eminin ki. Bugün tam 7 ay oldu. Evet evet tam 7 aydır uyanmanı bekliyorum. Ama sanırım uyandığını göremeyeceğim. Çünkü vücudum günden güne bitiyor Kim Taehyung."İstemsizce akan göz yaşlarına gitti elleri. Daha sonra saçlarına giden elleri takılı kaldı saçlarında. Kucağına dökülen saçlara baktı bir süre daha sonra devam etti bitirmek istemediği cümlelerine.
"Neyse. Şey ben..."
Ağzından kaçan hıçkırığı umursamadan akıtmaya devam etti değerlilerini.
"Ya gözlerini göremezsem. Ya beni göremezsen Taehyung. Ne yapacağımı bilmiyorum. Beni gör istiyorum. Sana olan sevgimi gör istiyorum. Yanında olduğumu bil istiyorum. Sanırım çok şey istiyorum."
Odayı dolduran hıçkırık seslerini umursamadı genç çocuk kameraya doğru bakmaya devam etti. Lakin söyleyecek bir şey bulamadı.Elini tuttuğu bedene baktı bir süre.
"Belki daha açık olmalıyım. Göz yaşlarım çok anlamsız. Görmüyorsun, ağladığımı... senin için ağladığımı bilmiyorsun. Ne yapmalıyım. Tanrı aşkına ne yapmalıyım bilmiyorum. Sadece biraz konuşalım istiyorum. Sesinin tınısını duymak istiyorum. Bakışların... onları ölesiye merak ediyorum. Mesela bana nasıl bakardın. Beni sever miydin?"
Elleriyle yüzünü sıvazlamış derin bir nefes çekmişti zorlanan ciğerlerine.
"Ne saçmalıyorum ben."
Sıkıca tuttuğu ellere dikti gözlerini bir süre. İçini kemirip duran o cümle geçti tekrar aklından.Titredi bir kez daha.
" ya söyleme fırsatım olamazsa" diye düşünmeden edemedi elleri titrerken. Devam etti onun için ağlayan çocuğa itiraflarına. Bilmiyordu ki, gözlerini bile görmediği çocuk kendisi için tanrıya dua eden çocuğa çoktan vermişti kalbini."Tanrı şahidim olsun ki seni çok seviyorum Kim Taehyung."
Kamerayı kapatıp şifoniyerin üzerine bıraktı. Yatağın sol kısmındaki boşluğa vücudunu bırakırken bir kez daha fısıldadı onu dinleyen çocuğun kulaklarına.
"Beni gör istiyorum. Beni seni gördüğüm gibi gör istiyorum uyuyan güzel. "
Gözlerini kapatırken umursamadı hiç bir şeyi. Kolları yanındaki bedeni sarmalarken boynuna gömdü kafasını. En güzel mezardı sanırım bu onun için. Bir o vardı bir de kalbini ısıtan meleğin güzel kokusu.
Finale son bir bölümmm:(