.
.
.
.Alin Aden.
Kendimi kısaca böyle tanıtırım çünkü insanlar genelde bana Alin der. Kendimle ilgili anlatacağım çok bir şey yok. Bütün insanlar gibi normal bir insanım. Lise üçüncü sınıftayım ve bugün yeni okulumun ilk günü."Ben çıkıyorum anne!" Annemden ne kadar kaçmaya çalışsam da ona haber vermeden çıkmaya gönlüm el vermemişti. Annem üstünde sabahlığı ile beraber merdivenlerden inerken kapı eşliğinde onu izliyordum.
"Yine kahvaltı etmeden çıkıyorsun. Baban duysa çok kızar."
"Babamın kızmadığı bir şey var sanki anne, yolda bir şeyler atıştırırım merak etme."
"Tamam kızım, hadi iyi dersler."
"Teşekkürler. Sanada işte kolay gelsin."
Annemin yanağına hızlıca bir öpücük kondurup evden hızlıca çıktım. Okulun ilk günü olduğu için erken çıkmıştım çünkü okul boşken gidip gezmek istiyordum. Yeni okulumda tanıdığım tek kişi olan arkadaşım Efe'yi görmek istemem de cabası tabii.
Okula giderken anneme söylediğim gibi bir fırına girip oradan bir simit ve meyve suyu aldım, gördüğüm ilk banka oturup telefonda gezinirken bir yandan kahvaltı yapmaya başladım.
*Efe'den bir bildirim:
Efe: Okula yürüyecek misin?
Alinya: Evet, neden sordun?
Efe: Konum at geliyorum.
Alinya: Efe gerçekten yürümek istiyorum...
Efe: Ne zamandan beri benim dediklerime itiraz ediyorsun? Ne olduğunu gelince anlatacaksın.
Alinya: Bir şey olduğu yok. Sadece temiz hava almak istiyorum.
Alinya: Gelme.
Alinya: Efe?
Alinya: ?
Elim arama tuşuna gittiği anda sokağın başından bir motor sesi duydum. Lütfen Efe olmasın lütfen Efe olmasın. Motor tam karşımda durduğunda büyük bir hayal kırıklığına uğradım çünkü Efe, elinde aynı kafasındaki gibi bir kask ile motorunun üstünde, yani tam karşımdaydı. Sesli bi nefes vererek göz devirdiğimde Efe motordan inmiş elindeki kaskı kafama geçiriyordu. Kaskı kafama geçirip kaskın camını açtığında,
"Gelme demiştim."
"Sabah sabah, muhtemelen daha kahvaltı bile yapmadın, seni tek başına yarım saat yürüteceğimi mi düşündün? Beni gerçekten hiç tanımamışsın."
"Yarım saat dediğin yol en fazla 15 dakika sürüyor ve kahvaltı yaptım, bu yüzden gidebilirsin."
"Herneyse, motora binmezsen seni kucağımda bindirmek zorunda kalabilirim ve herkesin sana bakmasını isteyeceğini zannetmiyorum."
Yanaklarımı şişirip seslice nefes verdiğimde motora biniyordum. Kolumu Efe'nin beline dolayınca motor hareket etti. Normalde çok hızlı kullanırdı fakat ben bindiğim zamanlar, ne kadar sevsem de yalnız olduğu zamanki kadar hız yapmazdı.
"Zorla bindirdin bari hızlı sür."
"Bir seferlik bu isteğini yerine getirebilirim huysuz."
Belindeki kollarımı tüm gücümle sıkınca kısık sesle bir küfür etti.
"Tamam tamam, kızma huysuz."
Dediğinde nihayet hızlanmaya başlamıştı. Rüzgar kaskımın altından sarkan saçlarımı savururken hiç olmadığım kadar özgür hissediyordum. Bu özgürlüğü sadece iki teker üstünde yaşayabildiğim için motora binmeyi, özellikle Efe'yle motora binmeyi, çok seviyordum. Bende motor ehliyeti almak istiyordum fakat yaşım tutmadığı için alamıyordum. Efe benden bir yaş büyük olduğu için on sekizine basar basmaz ehliyetini almıştı.
Efe yolu uzattığı için on dakikada okula varmıştık. Motor okulun önünde durduğunda daha kimsenin gelmediğini fark ettim çünkü dersin başlamasına bir saat vardı. Efe de ilk defa gittiği yerlere erken gidip keşfetmeyi severdi fakat bugün benim için erken gelmişti çünkü bir senedir bu okuldaydı.
Efe, bana okulun kütüphanesi, bahçesi, sınıfları gibi yerlerini yarım saat boyunca gezdirdi ve okul yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. Okul oldukça büyüktü ve çok güzel bir bahçesi vardı. Kitaplar hoşuma gittiği için kütüphane ayrı güzel gözükmüştü gözüme. Okulu gezmeyi bıraktığımızda Efe kendi sınıfına gitti ve ben de okul müdürünün odasına gidip sınıfımı öğrendim ve sınıfıma doğru gitmeye başladım. Sınıfıma geldiğimde en arkadaki boş bir sıraya oturdum. Sınıf oldukça büyüktü.
Öğretmen geldi ve ilk önce benden, kendimi tanıtmamı istedi ve ders başladı...~
Merhaba, umarım okurken sıkılmadığınız bir bölüm olmuştur. Giriş bölümünü çok uzun tutmak istemedim, ilk bölümden sizi sıkmak istemedim, umarım devamını heyecanla beklersiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAUDADE'
Teen FictionAlinya'nın yeni bir okula başlamasıyla hayatına yeni insanlar girer ve hayatı değişir...