Merhabalar ben Afrodit 😻 "@hantheliaison"
Size biraz ficin içeğinden bahsetmek istiyorum daha sonra istenmeyen şeyler olmaması adına.
Lee Minho ve Han Jisung yani gay çifti konu alan bir fiction. Kurgunun ismini "Video Game Lover" adlı şarkıdan ve bazı videolardan etkilenerek yazmaya başladım. Medya'da bulabilirsiniz.
Smut ve sexting bölümleri yer alıyor. Birden fazla cinsel içerikli bölüm var. Ki zaten konusu fuck b*ddy üzerine. Bdsm, dirty talk, çeşitli fanteziler içermektedir. Ayriyeten "Ben +18 bölümleri okumak istemiyorum sadece kurguyu merak ettim" derseniz diye cinsellik içeren bölümlerin başına [M] koyacağım. Sexting içeren bölümlere de [M'].
SADECE SMUT BÖLÜMLERİNİ OKUYUP GİTMEYİN AMK
ve bölümleri sırayla okuyun.Texting + düzyazı
Fazlasıyla absürtlük içeriyor arada saçmaladığım da olabilir tamamen kafama göre takıldığım bir fic. Baya uzun zamandır video oyunu oynamıyorum o yüzden bazı yerler acemice gelebilir. Textinglerde yazım yanlışlarını bile isteye yapıyorum. Argo kullanıyorum bunları bilerek okursanız daha sağlıklı bir kitleye ulaşabilirim. 🤟🏿
Paragraf arası yorumlarda vb. Kendi ficlerinizin reklamını yapmayın. Okuyucularıma, kurguda ki karakterlere ve bana "ciddi" anlamda hakaret içeren yorumlar görmek istemiyorum. Silerim.
Ve bu kurguyu okumaya geldiğiniz için size şimdiden çok teşekkür ederimm 🥺💗
Buraya başladığınız tarihi bırakabilirsiniz 👉
-
"ON, DOKUZ, SEKİZ, YEDİ, ALTI, BEŞ, DÖRT, ÜÇ, İKİ, BİR, SIFIIRR!!" Jisung oturduğu koltuktan hızlıca kalktı ve olduğu yerde zıplamaya başladı. Çok mutluydu çünkü istediği oyun sonunda çıkmıştı. "Sonunda be, sonunda!" Ağzı kulaklarına ulaşıyordu, sevinçten ne yapacağını şaşırmıştı.
Uzun zamandır bekliyordu bu oyunu. Aylardır bekliyordu çıkmasını. Oyun koleksiyonunda ki çeşitlerin artmasını seviyordu. Dolaplara sığmasın istiyordu CD'leri. Zevk alıyordu ve onları bu kadar çok gördüğünde mutlu oluyordu. Bu oyunun tanıtım videolarını birçok kez izlemişti. Reklamlarında bile kaliteli olduğu apaçık ortadaydı. Bir önceki sürümünüde oynamıştı zaten. Oyun en sonunda satışa sunulmuştu ama sanırım bir süre daha bekliyecekti Jisung.
"Hadi ama sanki alıcak param var?" Oyun gerçekten pahalıydı. Jisung'un zaten herkese bir sürü borcu varken. Şimdi kimden borç isteyebilirdi ki? Kimseden isteyemezdi. Hem isteyecek kişi kalmamıştı hem de isteyecek yüzü kalmamıştı. Ekranda açılan oyunun reklamlarını tekrar izlemeye başladı. Cidden çok istiyordu bu oyunu. Yüzünü astı, parayı nerden bulacağını düşünmeye başladı. Bulabilir miydi? Yakın bir zamanda hayır. ama yakın zamanda bulamazsa çoktan hevesi kaçardı. Bu oyunu beklerken pek çok oyunu bitirmişti zaten yapıcak bir şeyi kalmamıştı. Sadece 34 oyunu vardı. Oyunu alana kadar çoktan biterdi bunlar. Bittikten sonra ne yapacaktı?
Bu oyun çıkacağı için sabah saat 04.30'da kalkmıştı ve şimdi hazırlanıp okula gitmesi gerekiyordu. Bir yerden para bulmalıydı fakat o kadar da geniş bir çevresi yoktu. Okul içerisinde genelde sessiz ve utangaç biri olarak tanımlanırdı. Nasıl gidip para isteyebilirdi ki? Arkadaşları Felix, Hyunjin ve Seungmin'in aileleri de öyle çok zengin değillerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung - Video Game Lover
Fanfiction"Peki şartın ne?" Aylardır istediği oyunu almak için her şeyi yapabilecek olan jisung, hiç tanımadığı birine saks* çekmek zorunda kalır. Texting;düzyazı 🎮・ Top!min + bottom!sung Yayınlanma tarihi: 14 Mayıs 2022 ~ EN ETKİLEYİCİ SIRALAMA ~ #1 - Gam...