—Dulcie—
Ahh lanet olası şu alarmı kim buldu! Hemen duşa girdim ne de olsa bu gün okulun ilk günü değil mi? Üniversite olsa bile. Duştan sonra dolabımın önüne geçtim hadii bakalııım şimdi bu gün ne giysem merasimii. Altıma ultra mini ve dar siyah etegim ile üstüne şifon beyaz çilekli gömleğimi giyip hafif bir makyaj yaptım . Ahh lanet olsun nerde bu arabamın anahtarı? Işte burda.
Okula vardığımda beni nelerin bekleyeceğini bilmiyordum ama tek bildiğim ve emin olduğum şey bi çok erkeğin bana asılacağıdır. Eminimki okulumuzda benim kadar iddialı giyinen yoktur. Bakalım bugün hangi hocayı ayartacağım.
Okula girer girmez arabamdan olsa gerek herkes zaten bana bakıyordu. Arabam özel yapımdı öyle herkeste olamazdı 1 yada 2 kişide New Yorkta yada dünyada. Arabadan iner inmez bir kaç erkek laf atmaya başlamıştı bile hiç birini takmadan güneş gözlüğümü çıkardım ve yoluma ilerlemeye devam ettim . Bakalım hangi sınıftayım? Müdürün odasına yavaş yavaş çıkarken aniden biri omuz atıp geçti . Deliriyordum kim bu gerizekalı! Başımı çevirdiğimde ilk gördüğüm şey masmavi bir çift gözdü ve bakıp sadece dönüp arkasını yürümeye devam etti. Hadi ama Tanrım!
-ÖNÜNE BAKSANA SEN! AHH GERİZEKALI Bİ ÖZÜR BİLE DİLEMİYORSUN PİÇ KURUSU!
diye bağırdım . Döndü sadece baktı ama hiçbişey demeden yürümeye devam etti. O mükemmel elmacık kemiklerini ısırabilmek için nelerimi vermezdim . Neyse konumuz bu değil diyerek müdürün odasına çıktım. Müdürümüz bile yaşladı hadi ama ya. İçimden beddua ederken sınıfımı öğrendim ve o sevgili müdürümüzle aynı havayı solumamak için hemen çıktım. Sınıfa oturduğumda bir kaç erkek yanıma gelmişti bile
-Selam ben Andy ikimizde yeniyiz galiba? -Galiba? neyse tamam sus ve işine yürü bana değil.
diyerek çocuğu yanımdan göndermiştim. Tamam sarışın ve Baby Face olabilirsin ama kusura bakma ben sertlerden hoşlanıyorum . Saate baktığımda ders saati gelmişti ve hocanın girdiğine emin olduğumda kafamı kaldırdım .
AMAN TANRIM NE YANİ O BENİM HOCAM MI?!
Arkadaşlar ilk hikayem lütfen vote verip oylarmısınızz? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ETKİ
ChickLitAaron ve Dulcie. Birbirilerinden habersiz fakat birbirilerini bulmak için uğraşan kalpler. Yaş farkını umursamayıp birbirileri için kavrulacak olan bedenler.