Bölüm 0.2

712 62 8
                                    

Multi- Aaron


Aman Tanrım ! dediğim anda boka bastığımın farkındaydım. Sabah "Piç Kurusu" diye bahsettiğim ve elmacık kemiklerini düşündüğüm adam hocammış. Vay anasını. İsminin Aaron olduğunu öğrendiğim sevgili hocama çaktırmadan arkalardan biryer bulup sessizce oturacaktımki ;

-Hey Sen!

-B-ben mi ?

-Evet sen. Sabah bana Piç kurusu diyen kız . Evet sen sen . Adın ne senin?

-Şey ben gerçekten özür dilerim öncelikle ve şey ismim ismim

ahh tanrım tıkanıp kalmıştım ismimi söyleyememiştim herkes bana ve Aaron denilen gerizekalıya bakıyordu .

-İsmini söylemen için davetiye mi göndermem lazım!

diye bağırdığı anda sadece

-Dulcie efendim .

diyebildim. Neden ben diye düşünürken birden merdivenleri çıkıp bana doğru gelmeye başladı.

-Çıkışta yanıma geliyorsun Dulcie.

-Ben şey peki efendim ve tekrardan özür dilerim .

dediğimde hafiften gözlerinin gögüslerime kaydığını hissettim ve bu beladan nasıl kurtulacağımı şimdi anlıyordum . Hafifce yana kayıp oturduğumda Aaron'un çoktan kendi kürsüsüne geçmiş olduğunu gördüm. Atletik yapısı onu üstün kılıyordu . Birde sert yapısını unutmamak lazımdı.

...


Dersten hemen sonra Aaron'u takip ettim. Bir odaya girdiğinde hemen arkasından girecekken bekledim ve gömleğimin ilk iki düğmesini açtım.Sonuçta bu beladan bir şekilde kurtulmam lazımdı.Odaya girdim ve karşısına bacak bacak üstüne atarak oturdum.

-Ihm ıhm. Öncelikle gömleğinin 2 düğmesini açmışsın ve bu eylemin kendince beni baştan çıkarıp bu olaydan sıyrılmak için yapılmış olduğu belli fakat unutmayın ki ben evliyim. Olmasamda zaten dikkatimi çekmiyorsun.

dediği anda utançtan kızarmış ve birazda morarmıştım. Hadi ama! Hangi erkek beni arzulamazki! Evliymiş birde!

-Öncelikle Bay Jefferson (Aaron) sizinde benim dikkatimi çektiğiniz pek söylenemez. Bu yüzden egonuzu kendinize saklayınız.

-Hem ukala hemde öğrencim ha? Peki o zaman Dulcie .

ayağı kalktı ve dolabından birsürü dosyayı çıkarıp önüme bıraktı ne işlemler yapılacağını anlattı . Ben şaşkınlıkla onu izlerken o ise kapıya çoktan yönelmişti.

-Anladığınızı umuyorum . Sabahki hakaretinizin bedeli. Kolay gelsin 2 saat sonra kontrol için geleceğim .

Çıkıp gitmişti . TANRIM NE BU! RESMEN EGO YIĞINI! Biran önce bitirip gitmek istiyordum. Saate baktığımda 20 dakikam vardı ve dosyalar bitmişti . Rahat bir Ohh çekip sandalyenin gerisine hafifçe uzandım .

-Demek bitirdin . Ne güzel sana bir kahve ısmarlayabilirim?

-Pardon da şaka mı yapıyorsunuz siz Bay Jefferson? Alın dosyalarınız. Bitirdim ve artık evime gidiyorum!

Kapıdan tam çıkacaktım ki sertçe biri kolumu tuttu . Kafamı çevirdiğimde bana gereksiz bir şekilde yakın olan Aaron'un gözleriyle karşılaştım . Eliyle gözümün önüne düşen saçı geri çekti ve seksice

-Birşey unutmadın mı ?

dedi Masumca. Galiba öpmemmi gerekiyor diye düşünürken elini kaldırdı ve arabamın anahtarını salladı . Aman Tanrım Ne Aptalım! Gerizekalı adam resmen daha yeni tüm dişilik hormonlarımı umutlandırdı! Elindeki anahtarı alıp evime gittim ve yatağıma uzanıp , uyuyakaldım.





Arkadaşlar :) Gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim :) +15 Vote de yeni bölüm gelecek . Lütfen Yorumda bırakın öpüldünüz :)

ETKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin