Bölüm o.4

444 46 5
                                    

————————————

Gece gelen telefon hiç bilmediğim bir numaradandı. Açar açmaz

-Selam Dulcie ben Aaron . Şimdi diceksin niye aradı bu adam bu saatte diye ama Clara Dulcie ablam diye ağlıyor bir türlü uyutaamadık acaba adresini mesaj atsan seni alsam bize getirsem olur mu??

Ne diyeceğimi bilememiştim hem uykuluydum hemde yorgun.

-Tabi hocam bekliyorum siz gelene kadar ben biraz daha uyusam

diyip kapattım ve adresi mesaj olarak attım. Hemen geri uykuma döndüm. Yaklaşık 10 dakika sonra zilim çalıyordu. Üstüme başıma bakmadan bir anahtar birde telefonumu alıp hemen dışarı çıktım.

-Özür dilerim Dulcie bu saatte ama Clara işte uyumuyor. Sen gelmezsen uyumayacağını söylüyor.

-Sorun değil hocam hadi gidelim.

Arabayı çalıştırmıştı. Ben başımı cama yaslayıp çoktan uykunun tatlı kollarına kendimi tam bırakmıştım ki bir el omzuma dokundu ve anladığım kadarıyla gelmiştik. Arabadan indim ve Aaron'u takip etmeye başladım. Kapıyı açtı ve güler yüzlü manken gibi bir kadın bana gülümseyerek bakıyordu. Gülümsemesinin aşağılayıcımı yoksa masummu olduğunu anlayamıyordum.

-Merhaba canım. Ben Aaron'un "Karısı" Alexis.

-Imm şey merhaba bende Dulcie.

-Hı hı . Biliyorum canım bişeyler içmek ister misin?

-Yok teşekkür ederim.

Arkamı döndüğümle Clara yavaş yavaş koşmaya çalışarak geldi ve bacağıma sarıldı. Kucağıma alıp Clarayı öptüm yanaklarından.

-Hocam Clara nerde uyuyor?

-Gel burda.

Gösterdiği odaya girdim ve çift kişilik yataga uzandım kucağımda Clara ile beraber. yaklaşık 2 saat sonra saatler tam 05.20 yi gösterirken Clara ve ben uyuya kalmıştık. Dudaklarımda bir baskı hissettiğimde ne olduğunu anlayamadan gözlerimi açtığımda Bay Jefferson'u gördüm. Karşılık vermeyi ne kadar çok istesemde hemen dudaklarımı çektim.

-Hocam ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!

-Şş sessiz ol özür dilerim sadece bi an bian kendime sahip olamadım ve çok güzel görünüyordu dudakların affedersin ve biz şey onunla yani Alexis'le 2 aydır ayrılma evresindeyiz. Haftaya bizim mahkememiz var. Beni aldattı yani.

-Hocam bu beni ilgilendirmez lütfen yapmayın.

-Dulcie ben özür dilerim tekrardan .

Aaron çıkmıştı odadan. Bense farkında olmadan dudaklarımı okşuyordum. Öptüğü yerleri. Dokunduğu kısımları. İstiyordum. Fazlasıyla. Ama olmazdı işte. Clara hafiften uyanmaya başlamışken pışpışlayarak uyumasını sağladım ve tam o sırada kendimde uyumuştum.

****

Yanağımda hissettiğim öpücükler ve kahkalarla uyanmıştım. Clara karnıma oturmuş beni öpüp öpüp gülüyordu. Tanrım! Çok şirindi! Şuna bak. Benim kızım olman için ne yapabilirim ! Yanaklarını öpüp ısırıyordum o gülüyor ben gülüyordum.

-Aaa Demek kalkmışsınız. Dulcie dün gece pijamalarınla gelince anahtarını alıp sana giycek bişeyler getirdim. Okul için yani.

Başını yere eğmişti Bay Jefferson. Utanıyordu dün geceden dolayı . Kucağımda Clara ile beraber kalkıp Aaron'un elindeki kıyafetlerimi aldım. Bayan Jefferson çoktan gitmiş olmalıydı. Arabasıda yoktu.

-Hocam ben eve gidip biraz uyuyacağım izninizle.

-Gitme burda kal Clara zaten gitmeni istemez yani çok ağlar.Burda uyu biraz bizde Clara ile markete gideriz?

Mantıklı geliyordu yana bana öyle geliyordu uykusuzluktan.

-Peki hocam

diyip hemen yattım ve uyuya kalmıştım çoktan.

******

Kalktığımda saat 12 ye geliyordu. Hemen üstümü giyinip mutfağa doğru ilerledim hiçbişey demeden masaya oturdum ve kahvaltımı yaptım o sırada Clara yanıma geldi ve kucağıma oturdu bi kendim yiyiyor birde onun ağzına veriyordum. Kahvaltımızı bitirdikten sonra beraber biraz yakınlardaki parka gittik ve oynadık . Aaronda bizi uzaktan izliyordu. Aaron yanımıza geldi beraber kayıyor sallanıyorduk çok eğlenmiştik gün boyu ve Aaron'un sürekli bana kaçak bakışlarını yakalıyordum. Eve gelmiştik ve Clara yorgunluktan hemen uyuyakaldı bizde Aaronla oturuyorduk.

-Ben küçükken annem yoktu. Babam başkasıyla evlenmişti ve o kadın ben 16 yaşındayken 7 yaşındaki kardeşimi gözümün önünde döverek öldürmüştü. Mahkemede ise babam bana yalancı şahitlik yapmamı istemişti. Ben ise herşeyi doğrularıyla anlatmıştım. Babam ve o kadın hapise girdiler. Sonrasından babam 17 yaşındayken ben açık hapishanede olduğu için eve gelirdi 1 hafta felan kalmaya. Evde değilde ahırda kalırdım hep. Ders çalışaamazdım hep okulda hocalar bu yüzden bana kızmıştı. Sonra 25 yaşlarımdayken Alexis ile tanıştım. Onunla tanıştıktan sonra bir kaç yerde garsonluk felan derken işte öğretmen oldum. Aslında zaten öğretmenlik okuyordum . Alexis 2 ay önce beni aldattı. John ile . Yakın arkadaşlarımdan . Ve sonra Martinle.. Neden beraberim bilmiyorum yani ayrılacağız gerçi. Clara içindi ama Clara seni daha çok seviyor Alexisten.

Duyduklarım karşısında şaşırmıştım . Yaşadıklarına. O salak kadının böyle bir mükemmelliği aldattığına çok şaşırmıştım. Gözlerimi hafifçe 2 saniyeliğine kapattım ve açtığımda Aaron bana yaklaşıyordu dudaklarıma bakarak. Hayır diyemezdim. Yapmalıydım ama olmazdı bu sefer. Kendimde istiyordum. Dudaklarımı kavradığında zaman kaybetmeden karşılık vermeye başladım. Gittikçe daha da tutkulu bir hale geliyordu öpüşmemiz. Ben onun o kusursuz elmacık kemiklerini okşuyordum, o ise saçlarımı. Nefesim kesildiği an kendimi geri çektim. Sonra geri çekince ne diyebilirim diye düşündüm . Saçmalamayın mı? yoksa farklı bişey mi? Oysaki bende karşılık vermiştim. Bende tekrar dudaklarına sahip olmayı seçtim ve bu sefer ben bastırdım dudaklarımı onun dudaklarına. Beni kucağına almıştı. Hayır demiyordum. Diyemiyordum.

***********




Arkadaşlar lütfen votelerinizi eksik etmeyin sdfkjdsk hadi öpüldünüz vote verin vote sklfj +30 yeni bölüm gelir slfjflks

ETKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin