Bölüm 0.5

134 13 0
                                    

Selam gençler uzun sürdü yeni bölüm farkındayım bu yüzden hepinizden özür dilerim ve YB geliyoorrrr.



-----------------------------------------------------------
Karşı koyamadığım bu adam beni deli ediyordu ve maalesef yine ve yine tüm dişilik hormonlarımı uyandırmıştı . Yapamazdım ileri gidemezdik bizim aramızdaki ilişki Öğrenci-Öğretmen ilişkisinden ibaret olmalıydı.

-Dur Aaron yapamayız. Sen benim hocamsın olmaz ya bak sorun seninle ilgili değil yani aslında seninle ilgili ama yani hocam olman engel bize.

-Farkındayım ama seninleyken karşı koyamıyorum bakışlarına ?

- Üzgünüm yapam--

Tekrar dudaklarıma baskı uyguladığında tekrar ve tekrar ona karşılık veriyordum. Bi anda ayağa kalktım ve hiçbirşey diyemeden anahtarlarımı alıp koşarak arama bindim . Cesaret edememiştim. Edemezdimde zaten. Evime geldiğimde hemen duşuma girdim. Şarkı açıp rahatlamaya başladım. Duştan sonra giyinip hemen iki cadde ötedeki THE BREW'e girdim kitap seçip kahvemi aldım okumaya başladım. Hoşuma gidiyordu beni anlatan kitaplar okumak . Telefonuma baktığımda 1 Mesaj vardı .

Kimden; Aaron

Seni kırmak istemedim. Bana karşılık verince seninde istediğini düşündüm birdaha olmayacak söz veriyorum unutalım olanları affet beni.

Cevap vermemiştim. Kitabımı okumaya devam ettim. Kahvem bitince bir kez daha kafeine ne kadar ihtiyaç duyduğumu anlayıp bol kafeinli bir kahve aldım. Kafein benim kanım gibiydi , tek arkadaşımdı. Birde kitaplar var hakkını yememek lazım şimdi. Kitabımı bitirince ayaklarımı uzattım ve yastığa gömüldüm. Garson geldi ve biraz sohbet ettik iyi çocuktu galiba artık bir arkadaşım daha vardı. İsmi Terry'idi kaslı yapısı esmer tenine çok uyuyordu. Tek sorun yüzüydü galiba. Çok çocuksu bir yüzü vardı. Hoşuma gitmiyordu çocuksu yüzler. Biraz sohbetten sonra saatin geç olduğunu fark edip evime doğru yürümeye başladım. Yanıma bir çocuk geldi ve çicek alıp almayacağımı sordu bkraz papatya alıp fazlasıyla çocuğa parasını verdim. Sevinmişti çocuk. İnsanları mutlu etmek bana iyi geliyordu. Kapımın önüne geldiğimde bir paket buldum. İçini açınca bir kitap buldum içinde birde not yazıyordu ;

Bu kitabı okuduğunda mutlu olacaksın bence hemen okumaya başla "Güzellik" .

Kim olduğunu yazmamıştı kitap ise benim ilgimi oldukça çekmişti. Okumaya başladığımda gerçekten güzel bir kitap olduğunu farkettim. Kitap bir erkeğin seneler boyunca yanı başında olan ama farketmediği aşkını anlatıyordu. Kitap bittiğinde hiç bitmesin istemiştim. Canım acıdı resmen kitap bitince ama benim aklımdaki soru bu paketi bırakan Aaron muydu? Kitap sevdiğimi bilmiyordu ki ama. Kimdi bu bana "Güzellik" diye hitap eden kişi?


Selam gençler tekrar ben :D +30 vote yeni bölüm gelir ve çok şaşıracaksınız . Sizi seviyorum görüşürüz :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ETKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin