1. 'Why should I ? '

461 40 0
                                    

Jau skaičiau paskutinį puslapio lapą . Gurkštelėjau karštos kavos ,kai prie manęs priėjo jaunas padavėjas.

"Mes jau užsidarome ." jis pranešė ir aš linktelėjus ,pažiūrėjau į langą ,esantį prieš mane . Nusprendžiau baigti knygą namuose , tad atsistojus, pažiūrėjau ar nieko nepalikau ir tai padarius , man liko tik atsisveikinti su padavėjais , kuriuos matau beveik kiekvieną vakarą ir išeiti iš kavinės .

Lauke jau atrodė vėlu , nors ir nebuvo daug valandų . Greitu žingsniu ėjau link namų , rankose gniauždama savo knygą . Bet priekyje pamačiau vaikiną , su kreiva šypsenėle veide . Sustojau ir apsisukau . Geriau apeisiu aplinkui ,nenoriu problemų arba būti išprievartauta. Bet mano ne naudai , ten tai pat buvo vaikinas , bet jis ne tik stovėjo , bet ir ėjo link manęs . Stovėjau sustingusi ir galvoje dėliojau planą kaip pasprukti nuo jų. Nieko nesumąsčiusi , pasukau į šoną ir pradėjau bėgti link apleistos parduotuvės .Užbėgusi už pastato , pro kampą stebėjau ar vaikinai bėgo paskui mane , bet AČIŪ DIEVUI , jų nebebuvo .Garsiai atsidusau iš palengvėjimo ir apsisukau .

"O Dieve! " sucypiau pamačiusi prieš save dar vieną nepažįstamą vaikiną. Jis prispaudė mane prie sienos , padėdamas savo rankas ant sienos man iš abiejų pusių , jog aš nepabėgčiau. Bet tada jis uždengė man burną viena ranka ir pažiūrėjo man į akis .

Jis buvo juodų plaukų ir  šokoladinės spalvos akių savininkas , bei galiu pasakyti , jis turėjo tobulas veido linijas , nors ir koks jo bauginantis žvilgsnis žiūrėjo į mane. Ir jis buvo šiek tiek aukštesnis už mane .

"Šhhh.." jis savo putliomis lupomis prilietė mano kaklą . Užsimerkiau dėl malonumo ...Ar baimės?

"Paleisk ją ." už vaikino pasigirdo vyriškas balsas . Juodaplaukis pavartė akis .
"Nesikišk ,Harry ." jis suurzgė , bet nuo manęs nepasitraukė .
"Tiesiog paleisk ją . " mano 'gelbėtojas ' nepasidavė .
"Kodėl turėčiau ? " juodukas sarkastiškai nusijuokė ,
"Ji nieko tau nepadarė . "

Rudakis pasilenkė man prie ausies tyliai man sušnabždėjo .

"Greit susimatysim . "

Sudrebėjau .

"Palik ją ramybėje ." vaikinas už mūsų vėl įsikišo . Juodaplaukis neiškentęs trenkė su kumščiu į sieną šalia manęs ir atsisuko į jį .
"Nuo kada tu man aiškini , Styles ?!" jis surėkė ir įsėdo į juodą, brangų automobilį , kurio aš ankščiau nepastebėjau nors automobilis buvo šalia manęs.

Bet pala ...

Styles?

STYLES ?

HARRY STYLES .

Greit pažiūrėjau į savo seną vaikystės draugą . Jis jau stebėjo mane ir jis buvo visiškai kitoks .Ankščiau jis buvo mielas , pakvaišęs berniukas (nors tėvai jo buvo jau išsiskyrę ), kuris mylėjo kates , o dabar ... Auskarai ant veido ir tatuiruotės kurios matėsi ant rankų ,dėl be rankovės maikutės ... Aš norėjau jam padėkoti , bet po velniais , aš bijojau jo .Bijojau jog jis gali nuskriausti mane , nors ir ką tik išgelbėjo mane. Bet jis man nieko nesakęs , linktelėjo ir tai pat įlipo į mašiną kurioje jau sėdėjo juodaplaukis . Automobilio po kelių sekundžių jau buvo dingęs , o aš suspaudusi labiau savo knygą , bėgau link namų . VISKAS AIŠKU . Mažojo Styles nebėra ...

Run And Don't StopWhere stories live. Discover now