2. 'Who is he? '

364 35 0
                                    

Aš norėjau miego . Buvau begalo pavargusi , mano galva buvo pilna siaubingų minčių ir jau buvo vėlu . Bet kaip visada aš  sėdėjau prie kompiuterio ir naršiau 'Tumblr' . Įkėliau kelias nuotraukas su prasmingais ir išsamiais  žodžiais .Iki kol mama sušuko iš apačios .

"Ket ? Nulipk žemyn !"

Susiraukiau . Ji niekada nevandindavo manęs taip . Niekas nevadindavo .

"Ateik čia !" ji vėl sušuko nesulaukdama iš manęs atsakymo . Lėtai išlipus iš lovos ,padėjau loptopą ant stalo ir nusileidau laiptais žemyn pas mamą . Ji stovėjo susijaudinusi ir sunerimus .

"Jau laikas . " ji atsiduso ir aš keistai į ją pažiūrėjau .

"Jau ? "

"Taip . Rytoj anksti ryte išvažiuosiu , nenorėsiu tavęs ryt žadinti . " ji tarė ir nuėjo į virtuvę , o aš nusekiau paskui ją .

"Kiek laiko ? " paklausiau ir ji atsisėdo ant taburetės .

"Metams . Sakiau jau tai ." sumurmėjo ir pažiūrėjo į mane . Jos mėlynos akys spindėjo dėl lempų šviesos . " Tau bus viskas gerai , žinau tai ." ji nusišypsojo ir apglėbė savo rankomis mane .

"Mačiau Harry šiandien .' tariau ir ji atsitraukė nuo manęs.

"Ką ? " ji nervingai pasikasė galvą . " Tu neturėtum su juo bendrauti ."

"Aš ir neben...Kodėl ? " susidomėjau .

"Amm...Jis yra gaujoje . " ji nervinosi .

"Kokioje gaujoje ? "

"Ahh , tiesiog jis pavojingas kaip ir jo 'vadovas ' " ji parodė kabutes ant žodžio vadovas .

"O kas toks vadovas yra ? " paklausiau ir aš jau galėjau įsivaizduoti vaikiną su rudomis akimis ir juodais plaukais .

"Esu girdėjus apie 'Brandford'o 'blogiuką ' ?" ji vėl parodė kabutes ir aš linktelėjau .

"Kaip jis atrodo ir kiek jam metų ? " aš ją nutraukiau . Aš norėjau sužinoti .

"Ammm, juodais plaukais , aukštas ...Žaliom akim . " melas. " ir jam apie 34 ."

Jis neatrodo toks senas .

"Gerai , tu jau eik pailsėti . " ji pavartė akis ir aš atsisveikinusi su ją , užlipau į viršų , nusiprausiau ir atsiguliau į lovą . Visokios mintys nedavė man ramybės ir nepaliko mano galvos , bet po kiek laiko , pati netikėtai užmigau .

xxx

Vos tik mano žadintuvas nuskambėjo , miegodama išlipau iš lovos ir užsirakinau vonioje , norėdama nusimaudyti , neskaitant to ,kad aš esu viena šiuose namuose, aš užsirakinau duris , kad manęs niekas neužtiktų nuogos . Bet deja , pamiršau pasiimti rankšluostį ,tad teko man atsirakinti duris ir grįžti į savo kambarį ,rankšluosčio . Ciptelėjau kai savo kambaryje pamačiau vaikiną kuris vakar , nežinią ką, norėjo man padaryti .

"Kas per šudas ? Tu neturėtum čia būti ? " surėkiau ir jis pradėjo artėti link manęs.

—————————————-

Dalis yra trumpa , todėl nes jau įkėliau vieną dalį šiandien . O šitą įkėliau tik todėl , nes ilgai buvau neįkėlus pirmos dalies.

Vote :)


Run And Don't StopWhere stories live. Discover now