4. 'What are you going to do today?"

330 36 4
                                    

Žiūrėjau į vieną tašką , klasės kampe .Negirdėjau ką mokytoją kalbėjo klasei ,ir  nemačiau nieko išskyrus suskilinėjusį sienos kampą . Sumirksėjus , aš nuleidau akis į knygą ir perskaičiau pirmą pamačiusį žodį . AUKA . Stebėjau žodį tikriausiai ilgą laiką, tad iš šono atrodau kaip mergina atsijungusi nuo pasaulio .

"Katherine Corby , jus miegate ir nesiklausote pamokos . " mokytoja piktai suburbėjo ir aš pakėliau savo akis į ją . Linktelėjau pranešdama , jog supratau ją ir taip nebedarysiu . Aš žiūrėjau į ją , bet nieko negirdėjau . Mano mintis buvo pasisavinęs tas pats Zayn kuris mane nuvežė  į mokyklą . Nors ir nenorėjau ir negalėjau apie jį galvoti , neišėjo . Plius man vis dar buvo blogą ir svaigo galva . Ir pagaliau nuskambėjo skambutis į pertrauką .

xxx

Jos buvo linksmos , juokėsi ir šiaip kalbėjo . Aš bandžiau įsivaizduoti tuos senus laikus , kai ir  aš  kartu juokiausi su jomis , kai mes  buvome geriausios draugės .  Niekada nebūčiau pagalvojusi ,kad dėl vieno vaikino , jos paliks mane ir įžeidinės kiekvieną dieną .

"Nekreipk į jas dėmesio , jos to nevertos . "  šalia manęs sėdintis vaikinas ,kumštelėjo man į šoną , ir aš atitraukiau akis nuo merginų ir pažiūrėjau į jį .

"Aš vis dar su tavimi ,tu turi mane . " jis nusišypsojo ir aš kartu su juo.

Luke tikriausiai vienintelis vaikinas kuris bendrauja su manimi mokykloje. Kaip sakant jis - mano geriausias draugas .

"Ir tu dar net nepalietei savo maisto ." jis sumurmėjo kaip pikta mama , ir aš su šakute paliečiau jau atšalusį kepsnį .

Man nepraėjo pykinimas ir aš tikrai dėl to nenorėjau valgyti .

"Aš nealkana ." sumurmėjau sau po nosimi ir pastūmiau lėkštę į priekį .

"Ką šiandien veiksi  ? "  Luke paklausė atremdamas savo ranką į stalą ir padėdamas galvą sau ant delno .

"Aš nežinau . Tikriausiai tiesiog būsiu namuose . O tu turi kokių planų šiandienai  ? "

"Amm , nežinau , galbūt važiuosiu pas draugus . Hey , ar tavo mama  neišvykus ?  " jis susiraukė . Aš nusišypsojau dėl to ,nes prieš kelis mėnesius sakiau jam apie tai ir jis sakė ,kad tikrai nepamirš , bet aš tiesiog netikėjau tuo .

PRIEŠ PUSĘ METŲ .

Megan įjungė televizorių ir į namus įsiveržė nekviestas Luke .

"Kokios naujienos ?" jis sušuko ir šoko ant sofos , o tiksliau ant manęs.

"Mano mama išvažiuos Balandžio 15 dieną iš Brandford'o ." suburbėjau ir jis nudžiugo .

"Tada galėsim pašėlti !" Luke surėkė ir Megan pavartė akis .

"Tyliau ,Luke , čia ne tavo namai. " ji suzyzė ir Luke piktai į ją pažiūrėjo . Jie visada pykosi . Iš tiesų Luke nemėgo jog aš bendraujų su Megan grupele .

" Luke , tu vis vien neatsiminsi to , kai jau bus ta įpatingoji Balandžio penkioliktoji diena  " nusijuokiau .

"Atsiminsiu !" gynėsi jis ir aš nusikvatojau .

"Pažiūrėsim ."

DABARTIS .

'Yeah , ji šiandien  išskrido lėktuvu. " sukikenau ir jis paėmė mūsų lėkštes ir jau žadėjo eiti , bet aš jį sustabdžiau .

"Ar tu pažįsti vaikiną vardu Zayn Malik ? "  

—————————————————-

Šiandien įkėliau dvi dalis , tad jei nesulauksi nei vienos nuomonės ,nekelsiu dalies nors ir praeis metai .

Lov ya .

Run And Don't StopWhere stories live. Discover now