"Kas per šudas ? Tu neturėtum čia būti . " surėkiau ir jis pradėjo artėti link manęs.
"Nelįsk prie manęs . " sucypiau ir jis jau būdamas šalia manęs, pavartė akis .
"Tu turėtum nustoti kalbėjus . " jis sumurmėjo ir patraukė man nuo veido sruogą .
xxx
Atmerkiau akis . Atsisėdau . Jaučiausi blogai . Mane pykino , tad greit išlipau iš lovos ir nubėgau į tualetą . Atidariau tualeto dangtį ir pradėjau vemti . Baigusi , tiesiog kelias minutes sėdėjau arba galima sakyti gulėjau ant žemės. Man svaigo galvą ir atrodė ,kad tuoj krisiu be sąmonės . Uždariau tualeto dangtį , nuleidau vandenį ir pažiūrėjau į laikrodį . Šudas. Pavėlavau į autobusą. Svirduliuodama atsistojau nuo žemės ir pagriebiau drabužius nuo lovos . Negalvodama apie nieką , apsirengiau ir įsimetusi knygas į kuprinę , išbėgau iš namų . Kelias nuo mano namų iki mokyklos yra apie 45 minutes , tad visą laiką važiuodavau autobusu .Dar neturėjo būti prasidėjus pirma pamoka , tad greitu žingsniu ėjau link mokyklos .
Man neįpusėjus kelio , prie manęs sustojo juodas , prabangus automobilis . Už vairo sėdintis vaikinas ,atidarė man dureles , tarė kažką panašaus į 'Lipk' , ir O DIEVE , aš tikrai nenorėjau važiuoti kur nors su juo , bet po velniais man reikėjo į mokyklą . Mūsų naujoji direktorė labai griežta , ir aš tikrai nenoriu lankytis pas ją VĖL . Vadinkite mane kvaila ,bet aš įsėdau į mašiną , tikėdamasi , kad juodaplaukis nenuveš manęs į mišką ir neužkas gyvos .
"Man reikia į mokyklą ." tariau ,kai bauginantis vaikinas , kuris vakar vos manęs neišprievartavo (nors aš taip manau ) pradėjo važiuoti .
"Žinau tai.". Šiptelėjo pažiūrėjęs į mano pusę .
" Iš kur?"
"Tu nepilnametė ." jis toliau įdėmiai žiūrėjo į kelią .
Norėjau jau klausti iš kur jis žino jog aš nepilnametė ,bet jis pertraukė mane .
"Tik neklausk iš kur žinau , kad tu nepilnametė ." suverkšleno .
"Kodėl? "
"Aš žinau viską apie tave ." jis lėtai tarė ir aš nurijau seiles . " ir tu neatrodai kaip suaugusi ."
"O kiek tau metų?" netikėtai paklausiau . Tai nebuvo labai mandagų to klausti ,bet aš netikiu , kad jam virš 30 .
"Aštuoniolika ." paprastai atsakė . Sutrikau.
Ką? Visas Brandford'as bijo aštuoniolikmečio? Ar jis neturėtų dar lankyti mokyklos?
"Kiti sako ,kad tau apie 30-35 ." tariau ir juodaplaukis nusijuokė.
"O Dievę , ar aš atrodau toks senas ? "
Ne . Tu atrodai tobulai . Pala... Aš neturėčiau apie tai galvoti .
Po minutės, net pati nepastebėjau , bet jau buvome šalia mano mokyklos . Aš išlipau iš juodplaukio automobilio ir pažiūrėjau į jį .
"Koks tavo vardas?" nedrąsiai paklausiau .
"Zayn , arba Malik , bet tai jau mano pavardė . " sukikeno . " Vadink mane kaip nori , Kate ." pridėjo .
Ar aš jam minėjau savo vardą?
"Taigi , ačiū tau , Zayn." nusišypsojau ir uždariau dureles.
YOU ARE READING
Run And Don't Stop
Fanfiction'Kodėl tu negali tiesiog manęs paleisti ? 'paklausiau dar kartą . 'Yra daugybę priežasčių kodėl negaliu.' jis pavartė akis ir atidarė alaus butelį. 'Ar gali vieną iš jų man pasakyti ? ' priėjau prie jo . 'Turėtum užsičiaupti .' jis suurzgė . 'Ar tu...