"Ką?" Jo veidas buvo neįskaitomas , tikiu , kad jis nenorėjo apie tai kalbėti .
"Iš vis aš nesuprantu kodėl tu manęs to klausi . " jis nutraukė mūsų akių kontaktą ir nuėjo nuo manęs .
---
Visas likusias pertraukas , aš negalėjau rasti Luke , jis buvi dingęs lyg į vandenį . Aš jam skambinau ir rašiau į telefoną , bet visada įsijungdavo balso paštas . Bet per paskutinę pertrauką , aš radau jo raštelį savo spintelėje , jog jis atsiprašo , kad dingo , nes jo mamai kažkas blogai . Todėl namo ėjau viena . Kaip ir visada .
Aš nebuvau pripratusi jog mano mamos nėra ir nebus kurį laiką namie , ir tai man pradėjo patikti , nes galiu daryti ką noriu . Telefonę pasileidau visu garsu savo mėgstamiausios muzikos , ir šokdama lipau į viršų . Atidariau savo kambario duris , ir mano telefonas iškrito man iš rankų .
"Ou. " mane nužvelgė juodaplaukis , ir šiptelėjo pusę lupų . Aš nežinojau ką jis čia veikia , iš vis , iš kur jis žino , kur aš gyvenu?
"Aš noriu kai kur tave nusivežti . " jis tarė ir priėjo prie manęs arčiau . Jis paėmė nuo žemės mano telefoną ir jį įdėjo man į delną .
" Ką ? Kur ?" Sumikčiojau . Aš bijojau stovėti šalia jo ar iš vis ką nors jam sakyti .
"Kodėl tu drebi? " jis ignoravo mano klausymą/klausymus , ir užkišo mano plaukų sruogą man už ausies . "Ar tau šalta?"
Aš papurčiau galvą , kad ne .
"Aš bijai manęs ?" Jis vėl paklausė ir aš vėl papurčiau galvą. " Bet turėtum."
Žinau , bet aš nebijau .
"Nagi , persirenk ir įšeik į lauką , lauksiu tavęs mašinoje ." Jis mirktelėjo ir išėjo iš mano kambario . Aš pažvelgiau į savę veidrodį . Kas blogai su mano aprangą ? Nors blogasis vaikinas nori mane kažkur (kur aš net neįsivaizduoju) nusivežti , aš galvoju apie savo aprangą .
Nagi , žinau kad tau jis bent šiek tiek patinka.Jis gražus ir...
Nutilk, Katherine .Aš pasikeičiau timpas į aptemtus džinsus , ir švarkelį į megstinį be kapišono su užrašu 'NANTUCKET' . Aš nulipau laiptais į apačią ir žiūrėjau į Zayn pro savo langą . Jis rūkė cigaretę atsirėmęs į savo mašiną , ir žiūrėjo į dangų .
Aš turėjau du pasirinkimus :
1. Įšeiti laukan ir draugiškai vykti su juo.
Arba
2. Užrakinti visas duris ir užsidariusi tualetę , skambinti policijai , jog mano kieme stovi Brandford'o nusikaltėlis/žudykas/ar dar kas nors .Bet aš pasirinkau pirmą variantą , nes žinau , kad jai nesielgsiu kaip man lieptą , man bus riestą nuo jo , jei jis iš vis grįžtų iš kalėjimo .
Aš lėtai išėjau iš namų ir po savęs užrakinau duris . Kai atsisukau atgal į jį , Zayn'o veide buvo matyti nuostabą , bet tuoj pat ją pakeitė , mažas šypsnis.
"Maniau tave jau tempti reiks iš namų ." Jis tyliai nusikvatojo .
"Mhm, aš irgi ." Sumurmėjau pati sau .
Vaikinas įsėdo į mašiną , neatidaręs man durelių ,bet ...
Ko aš tikiuosi? Jog jis man darynės dureles ir nusiveš į kokį brangų resturaną ?
Nors jei ir nusivežtų, manęs niekas neprivestų eiti ten su tokia apranga.Aš įsėdau į mašiną ir mes nekalbėjome visą kelią . Ir aš dėl to dėkoju jam , nes jei jis būtų manę užkalbinęs , aš bučiau vėl pradėjus mikčioti . Bet deja aš net nežinojau kur mes vykstame .
Po (apie) keturiasdešimt minučių , man pabodo važiuoti, nes niekada man nepatikdavo kur nors toli ir ilgai važiuoti.
Bet aš bijojau Zayn'o paklausti kur mes važiuojame , kada mes atvažiuosime , kiek laiko dar važiuosime ar net 'galime sustoti pavalgyti?Mano pilvas gurgia .'
Bet tada jis tik man pasakytų kažko nemadagaus , todėl nusprendžiau jog jau geriau tylėsiu iki kol mes atvažiuosime .-------------
Ups . Atsiprašau :/ bet nors suliaukiau nuomonių :D . Ši dalis buvo nuobodoką , bet gal šiandien spėsiu parašyt dar vieną dali :))
Lov ya!
P.S.Negailėkit nuomonių . Kaip manot kur Zayn nusiveš Katherine?
YOU ARE READING
Run And Don't Stop
Fanfiction'Kodėl tu negali tiesiog manęs paleisti ? 'paklausiau dar kartą . 'Yra daugybę priežasčių kodėl negaliu.' jis pavartė akis ir atidarė alaus butelį. 'Ar gali vieną iš jų man pasakyti ? ' priėjau prie jo . 'Turėtum užsičiaupti .' jis suurzgė . 'Ar tu...