Hissedilmeyen Acı

47 4 0
                                    

Derin nefeslerle kendime gelmeye çalıştım. Neden şimdi? Gözyaşlarımla arkama döndüğümde Eray'ın tam arkamda olduğunu gördüm . Yavaşça kafamı kaldırdığında nemli gözlerimi kömür gözlerine çevirdim. Titrek titrek konuştum.

"N-neden ?"

"İşler yüzünden" dediğinde dilime hakim olamadım.

"Ne işiymiş bu?" ağzımdan bir hıçkırık daha kaçtı ve daha çok ağlamaya başladım.ellerini yüzümden çekti ve bir adım geriye çıkarak kaşları çatık , tok sesiyle konuştu.

"Ne zamandır beni sorgular oldun?"

"Benim ilk öpücüğümü aldığından itibaren. Seni tam o günden itibaren sorguluyorum kendi kendime..

Biz neyiz? Arkadaş? Dost hayatı yaşayan bir fahişe?veya sevgili..?

Bence dost hayatı yaşayan bir fahişe..

Biz neyiz? Sayende kendimi apartmanda her gün birisinin altında yatan fahişeler gibi hissediyorum. Geliyorsun benimle aynı yatakta uyuyorsun öpüyorsun, kokluyorsun, sonra siktir olup gidiyorsun.

Beni ne olarak görüyorsun? Kullanabileceğin bir kız? Nasıl olsa kimsesi yok istediğimi yapabilirim diye mi düşünüyorsun?

Yanılıyorsun..

Ben bu değilim. Ne oldu bilmiyorum ama ben senden ayrılmak istemiyorum. Çevrendeki o kaltaklar gibi bende seni kaybetmek istemiyorum. Belki alışkanlık ama gitme.. istemiyorum." dedim ve yavaş yavaş yere çöküyordum ki Eray beni kollarının arasına aldı ve başıma öpücüklerini kondurdu.beni kucağına aldı ve çıkış kapısına doğru yol aldı.Başımı boynuna saklayıp içli içli ağlıyordum. Merdivenleri çıkarken Serkan'ın sesini duydum.

"Ne oldu ? Leyla iyi misin?"Eray konuşmadı ama galiba kafasıyla Serkan'ı geçiştirmişti.

Daha sonra patronumun sesini duymuştum ama Eray kafamı kaldırmama izin vermemişti.

"Kız benimle"dedi ve patronumun konuşmasına izin vermeden bardan çıktık.

Arabanın kapısını açıp beni koltuğa oturttu ve kemerimi taktı. Alnıma bir öpücük kondurup kapıyı kapattı. Derin bir nefes alarak onu da arabaya binmesini bekledim. Arabayı çalıştırdı ve barın olduğu caddeden hızlıca çıktık.

Gözlerimi açtığımda arabada tek olduğumu gördüm. Etrafıma bakınca apartmanımın önünde olduğumu gördüm. Burası eskiden otelmiş ama otel batınca apartman stili vermişler.birer oda şeklinde evlerimiz vardı. Ve kirası da çok uygundu. Tabii ki buraları kimin kullandığı belli ama kendimi onlardan olabildiğince soyutladım. Çünkü onlarla konuşursam bei de öyle sanacaklar ve o orospular daha çok para kazanmak için beni kullanacaklardı.

Düşüncelerimden sıyrılınca arabadan çıktım. Arabanın içine bakarak kontakta anahtar var mı diye kontrol ettim. Anahtar oradaydı. Bir süre düşündüm anahtarı alayım mı , almayayım mı ? diye.

Anahtarı almaya karar verdim ve sürücü koltuğuna ilerledim. Kapıyı açıp anahtarı aldım ki birisi kolumdan hızlıca çekince anahtar elimden fırladı ve arka koltuğa uçtu. Beni kolumdan çekene bakınca vücudumu bir korku kapladı ve ellerim titremeye başladı. Karşımda beni haftalar önce taciz eden adam ve yanında neredeyse benden 3- 4 yaş büyük olan 2 adam vardı.

"Naber güzelim? Beni özledin mi?" dediğinde neredeyse korkudan bayılacaktım.

" O değil de galiba sen benim yumruklarımı özledin?"

Sesini duyduğum anda içim ferahlamıştı. O beni tekrar kurtarır ki.

Pis ayyaş adam kafasıyla yanındaki adamlara komut verince ikisi de Eray'ın üstüne yürümeye başladılar. Ben Eray'a güveniyorum. Ayaş adam beni çekiştirmeye başlayınca ağzımdan tiz bir çığlık kaçtı. Bewn ona engel olmaya çalıştıkça bileğimi daha çok sıkıp yürütmeye çalışıyordu. Ayağım taşa gelip sendeleyince beni kendisine çevirip yüzüme tokatı yapıştırdı. Yere düşünce kafamı saklayıp kendimi darbelerden korumaya çalıştım. Çocukluktan gelen alışkanlıklar hemen değişmiyor. Dayak yiyerek geçirilmiş bir çocukluğum var.göz yaşlarım akarken birisi benim kolumu tututtuğu anda yalvarmaya başladım.

"Tamam vurma! Bir daha yapmayacağım. Söz." Dediğim anda beni kollarının arasına alıp sarılan bir Erayla karşılastım. Göz yaşlarımı silip hemen boynuna sarıldım. Yüzüne baktığım anda kaşının patladığını ve yanağında hafif bir kızarıklık vardı. Titrek sesle konuşum.

"B-bana g-gidelim kaşına p-pansuman yapalım. "

"Gerek yok. Hadi arabaya."

"Neden? Eve gidelim de pansuman yapalım. Mikrop kapçak şimdi."

"Arabaya dedim! Gidiyoruz sevgilim."



Merhaba millett. Nasılsınız? İnsallah güzel olmuştur. Neyse iyi okumalar :D

KÖMÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin