3

115 4 1
                                    

"Já vím" řekla jsem "hele nechtěla by jsi k nám domů?" Zeptal se Jasper "jestli vám to nevadí tak klidně" "nevadí budeme rádi moc návštěv nemímáme" řekla Alice "zítra tě vyzvednu " řekl Jasper "dobře ale já teď půjdu za sestrou" odešla jsem a sedla si a za mnou přišel Jasper a sedl si vedle mě všichni se na něj podívaly a pak se otočily na mě a Bella řekla "lidi tohle je moje sestra Adéla" všichni se mi představily a potom si povídaly a já jsem se otočila na Jaspera "co tady děláš?" Zeptala jsem se "nechci tě nechat samotnou" potom jsme se zvedly s Bellu a odešly jsme. Přijeli jsme domů a Bella se mě hned ptala jak to že se snímá bavím když se s nima nikdo nebaví a já jsem jí řekla "prostě jsme si padly do oka"
a s tím jsem odešla do pokoje.  A málem jsem dostala infarkt protože na mé posteli ležel Jasper. "Co tady děláš?" "Přišel jsem se ujistit že jsi v pořádku" "proč bych neměla být? "Nehody se stávají každou chvílí" "co to čteš?" "Jsem si to půjčil jsem byl zvědavý" "tak co na to říkáš"
"no je to zajímavé hlavně když tam nerozumím ani slovu" "ty neumíš česky?" "ne" " a kolik ti je?" "102"
" A to ses nestihl naučit česky?" "Ne" ještě jsme si tam povídaly a potom jsme šla spát a Jasper odešel. Když jsem se ráno vzbudila bylo už 10:00 a Jasper pro mě má přijet 10:30 takže jsem se rychle nachystala a když jsem skončila zrovna zazvonil zvonek letěla jsme dolů a řekla jsem rychle tátovi že jdu ven s kamarádem. Vyšla jsem ven a viděla jsem Jaspera jak stojí u auta přišla jsem k němu, otevřel mi dveře nasedla jsem a jely jsme.

I love Jasper (twilight saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat