Ráno jsem vstala a nachytala jsme se když jsme vyšla z koupelny v pokoji byl Jasper přešel ke mě a řekl "dobré ráno" "ahoj co tady děláš?" "Chtěl jsem tě vidět" "tak to máš ale smůlu protože já teď jedu za kamarádama" "dobrá tak se měj" a s tím zmizel a já jsem šla dolů a odjela jsem do la push. Přijela jsme k domu Emilie a vešla dovnitř řekla jsem "ahoj" a všichni se na mě hned podívaly a šly mě obejmout. Když se ode mě odtáhly tak Sam řekl "rád tě zase vidím Adél" "já tebe taky Same" přesunuli jsme se ke stolu a povídaly jsme si. Potom jsme šly na pláž a hrály jsme volejbal. Všichni jsme se náramně bavili hráli jsme až do večera a potom jsem jela domů a šla jsem k Belle do pokoje. "Ahoj Bello"
"Ahoj co potřebuješ?" "Jen jsme si přišla popovídat" "tak co ty a Edward?" "Co by bylo?" "Líbíš se mu" Bella zčervenala. Povídaly jsme si až jsme z toho usly. Ráno mě vzbudila Bella s tím že jsme zaspali a musíme do školy rychle jsme se nachystala a jely jsme do školy. Když jsme přijely šla jsme ke Cullenovím a všichni jsme se pozdravily šly jsme do školy a já jsem šla ke skříňce vzala jsem si věci a šla jsem na hodinu. První hodina byla algebra a tu jsme měla s Alice celou hodinu jdeme si povídaly a takhle uběhly všechny hodiny a potom jsem šla na oběd sedla jsem si ke Cullenovím. "Kde jsi byla včera?" Zeptej se Jasper "jak jsme říkala u kamarádů" "a jak se jmenují ti tvoji kamarádi?" Zeptal se pro změnu Emmett "ježiš byla jsme za smečkou stačí?" Řekla jsem trochu podrážděně "ty se kamarádíš se smečkou?" Řekl vyjeveně Stefan "ano a ujišťují vás nikdy by mi nic neudělaly".