Když jsme tam dojeli Jasper mi otevřel dveře a šli jsme dovnitř vyšli jsme nahorů do kuchyně kde všichni dělaly jídlo. Všichni se na mě otočily a já jsem řekla "ahoj" všichni mi to oplatily a obejmuli mě. Potom ke mě přišel starší pár "Adél tohle jsou naši rodiče pro praktické účely" "dobrý den" "já jsem Carlisle Cullen a tykej mi" podaly jsme si ruku"já jsem Esme a taky mi tykej" s Esme jsme se objala. "Děláme ti jídlo doufám že máš hlad" "mám hlad jako vlk" všichni se tomu zasmáli "a co to děláte?" "Rízek s brambor" přečetl Carlisle česky "myslíš řízek s bramborami"řekla jsem česky "ano" "chcete pomoct?" "Ne ty si tady jenom sedni" já jsem si teda sedla jak řekla Esme a za chvilku to bylo hotové tak jsem to snědla a když jsem to dojedla tak Stefan řekl italsky "fakt měla hlad jako vlk" a já jsem mu na to řekla taky italsky "vždyť jsem to říkala" Stefan se na mě podíval s otázkou v očích a ostatní taky tak jsem řekla "co to jste neviděli člověka mluvit italsky?" " Ne jenom se divýme že umíš česky i italsky" "kdy ses naučila italsky" zeptal se Stefan " asi ve třech" řekla jsem a všichni se na mě podívaly ještě udiveněji než předtím "jak?" Zeptal se Emmett " no dejme tomu že jsem hodně chytrá" "kolik máš IQ ?" Zeptala se Alice "200" řekla jsem. " Jo tak to už dává smysl" řekl Carlisle.
Pak jsme si tam ještě povídaly a přešly jsme do obýváku. Jasper si sedl vedle mě a když se na mě podíval viděla jsem jak má tmavě duhovky. "Běž" řekla jsem a on odešel ven mi jsme si tam povídaly a pak se vrátil Jasper a odvezl mě domů. Když jsme přijely šla jsme do pokoje a usnula.