6

85 5 1
                                    

"Tím si nebuď tak jistá" řekl Edward "proč ne znám je už dlouho a nikdy mi nic neudělaly" " to že někoho znáš dlouho neznamená že ho znáš pořádně" protestoval zase Edward. " Dobře nehodlám se o tom už bavit" řekla jsem a zrovna vcházela do jídelny Bella vzala si jídlo a rozhlížela se po jídelně kam se posadí protože ti její kamarádi někam odjeli. Tak jsem se rychle zeptala sourozenců jestli jim bude vadit když si k nám sedne Bella a všichni řekly že ne teda až na Rosalie ta trochu protestovala ale na konec přikývla. "Bello" zavolala jsme na svojí sestru a ona se rozešla naším směrem když k nám přišla řekla jsem jí ať si sedne a ona jako poslušné dítě poslechla. Všechny jsem ji představila ale ona se celou dobu dívala jenom na Edwarda a Edward jenom na ní . Ty dva jsme nechali ať se na sebe dívají a my ostatní jsem si povídaly potom jsme všichni šly ke svým autům kromě Jaspera ten šel se mnou k mému když jsme k němu došly zeptal se mě " co budeš dneska dělat?" " Mám tréning tenisu jestli chceš můžeš jít se mnou dneska nemá svítit slunce" "tak jo " "super tak se zeptej jestli nechtějí jít i tvoji sourozenci" "dobře zeptám se ne vlastně ani nemusím chtějí jít" já jsem se zasmála a řekla jsme " dobře tak jeďte za mnou jenom se skočím domu převléct a můžeme jet" stín jsem nastoupila do auta a vyjely jsme směr můj dům. Tam jsem se převlékla do černých legín a šedého trička a vzala jsme si tenisovou tašku a šla jsem do auta a jeli jsme na kurty. Když jsme přijeli vystoupily jsme všichni z auta a šly jsme ke kurtům které byly v parku a šly až na úplně poslední kurt který tam byl a tam už čekal můj trenér Franta je to ten nejlepší trenér kterého jsme kdy měla. Přišly jsme ke kurtu a ...

I love Jasper (twilight saga)Kde žijí příběhy. Začni objevovat