část 1.-Krvavý palác

39 2 1
                                    

Představení.

Filipovi je 18 let, je velmi bohatý, žije se svou rodinou v paláci a je to princ. Nechodí moc často ven a jeho rodiče jsou neustále na cestách.(Má blonďaté vlasy, spíše do bíla, modré oči, 168 cm)

Alanovi je 21, nemá rodinu a je nájemný vrah. Zabil své přátele. Když byl ještě ve škole řekl jeho kamarádovi, že je nájemný vrah. Bohužel jeho přítel ho zradil a zjistila to celá škola. Zabil ho ze vzteku, utekl a už se nikdy nevrátil. Tak se z něho stal nájemný vrah. Bydlí v bytě.(Má hnědé vlasy a zelené oči, 185 cm)

Británie 2057 17.3. :

Filip se učil dlouho do noci. Když se doučil, rozhodl se že půjde ven. Vyšel ven a svítily jen trošku lampy. Šly dobře vidět hvězdy. Filip se díval na noční oblohu docela dlouho. Sice trochu foukalo, ale to Filipovi nevadilo. ( Filipovi rodiče jsou na dlouhé cestě)

Potom se rozhodl že půjde dovnitř a dá si večeři. Když dojedl večeři, šel se osprchovat. Vylezl ze sprchy vzal si ručník a šel si umýt zuby. Když se oblékl lehl si do postele.

Mezitím Alan:

Alan se šel projít. Několikrát už zahlédl prince jak kouká na nebe. Šel si pro odměnu z práce. Přišel k chlapovi v hnědém kabátě. Ten mu akorát vrazil a řekl že mu nic nedá. Alan si to nenechal líbit a zastřelil ho. Sebral mu peníze, a drahé věci co měl a odešel. Výstřel uslyšeli sousedé ale Alana už neviděli. Přijela policie i sanitka.
Když přišel Alan domů šel se osprchovat. Potom se šel najíst a vyčistit zuby. Slyšel dlouho houkat policii. Když se dostal do postele, začal přemýšlet. Přemýšlel jak získat nad sebou ochranu.

Další den:

Ráno se Alan vzbudil s bolestí hlavy.
Otevřel si okno aby si vyčistil hlavu.
Pod sebou ale ucítil dým. Byl to dým cigaret souseda. Zavřel okno a šel se napít vody.

Filip:

"Dobré ráno princi" řekl Filipův komorník. Otevřel mu okna a ustlal peřinu. " Co?" řekl Filip.
Potom vstal.  Byl zvyklý dát si ranní sprchu. Potom byl už oblečený šel se nasnídat, u snídaně za ním přišel jeho komorný a oznámil mu že už je starý a že půjde do důchodu. Filip mu poděkoval za jeho služby a zeptal se: " Kdo bude novým komorníkem?"
Alfréd řekl že ještě nikoho nenašel, ale že se určitě někdo najde. Potom odešel.

Alan:

Když dopil vodu a dal si snídani šel si prohlédnout co včera získal. Něco probral vyndal peníze a drahé věci a zbytek dokumentů které byly k ničemu spálil v ohni. Doma neměl už co dělat a tak šel ven. Na ven si bral vždy černou mikinu s kapucí kterou nikdy nesundával. Ještě občas nosil kšiltovku.

Šel okolo dětského hřiště a viděl malou holčičku jak pláče. Přišel k ní a viděl že měla krvavý šrám přes oko, zeptal se co se jí stalo. Holčička řekla že jí praštil tatínek když byl naštvaný.
Alan se zeptal kde má tatínka. Holčička řekla že je v domě a ukázala na byt. Alan se ještě zeptal kde má maminku.
Holčička odpověděla že je na druhém konci  ulice u své babičky. Alan řekl ať utíká tam. Holčička utíkala a Alan šel do bytu otce holčičky. Zaklepal, vešel dovnitř a začal se vyptávat proč uhodil svojí dceru. Začali se pošťuchovat, až došlo k první facce. Potom už Alan vytáhl svou pistol a zastřelil otce holčičky.

Filip byl v tu dobu venku taky, když viděl utíkat holčičku zeptal se jí co se stalo. Ta mu řekla co se stalo. Filip začal utíkat k bytu. Když tam doběhl, otec holčičky byl už mrtvý a Alan pryč. Filip zavolal sanitku i policii. A potom když ho už přestali vyslýchat odešel zpět do paláce. Přemýšlel dlouho, proč by někdo zabíjel člověka....


Valentýn s vrahemWhere stories live. Discover now