Filip přemýšlel, mezitím Alan přišel domů, pistol schoval do ukryté skříňky ve zdi. Šel si umýt ruce od krve, ale začala se mu motat hlava, začala ho bolet. Nevěděl co má dělat. Opřel se o umyvadlo, bolelo ho břicho. Snažil se dostat k posteli. Když se k ní dostal. nemohl už na horu. Držel si pořád hlavu a seděl vedle postele. Potom mu ale přeskočilo, zvedl se a rozbil okno. Slyšeli to jeho sousedi. Alan se potom vzpamatoval a zjistil že rozbil okno. Slyšel jak se blíží pomalu jeho sousedi. Vytáhl pistol, vzal jídlo a to nejdůležitější co potřeboval do batohu. Věděl že musí utéct. K dveřím se blížili jeho sousedi, vyskočil oknem a utekl. Sousedi vykopli dveře a viděli rozházené věci, rozbité okno. Zavolali policii.
Alan šel do opuštěného domu na opačné straně ulice. Když tam došel měl na rukách pořád krev. Sedl si a jenom se usmíval, nebyl to normální smích. Byl to smích pravého vraha. Potom ho smích přešel a začal brečet.
Bál se sám sebe. Brečel dlouho dokud neusl.
Filip:
Večer šel ven, dívat se na hvězdy. Když vyšel ven, viděl padat hvězdu. Přál si aby každý člověk dostal to co si zaslouží.
I největší zloduch má srdce a city.
Filip se potom rozhodl že ještě nechce jít spát. Napadlo ho že vyleze na střechu paláce. Vylezl do nejvyššího místa v paláci kde byl vysoký žebřík na střechu. Když lezl po žebříku uklouzla mu noha a spad ze žebříku. Potom už nemohl vstát poslední co viděl bylo okno přes které šly vidět hvězdy. Natáhl ruku a poté omdlel.
Další den:
Komorník nenašel Filipa v posteli a zavolal z děšením stráž. Řekl že nenašel prince v posteli. Stráže se rozběhli hledat Filipa. Hledali ho po celém paláci dokud ho nenašel jeden ze stráží jak leží pod žebříkem s velkou ránou vzadu na hlavě. Zavolal komorníka, ten potom zavolal sanitku. Ti mu řekli že ho budou muset odvést. Když si Filipa odvezli, komorník zavolal jeho rodičům, řekl jim co se stalo. Ti mu řekli že se musí hned dostat domů. Rodiče Filipa si vzali jejich tryskáč a až k večeru se dostali do paláce. Potom okamžitě jeli za Filipem. Ten ještě spal.
Když konečně jeho rodiče přijeli, ptali se jestli je Filip v pořádku. Doktor řekl že bude v pořádku ale musí se mu uzdravit hlava. Dlouhou noc seděli u Filipa dokud neusli.
Ráno se vzbudili dřív než Filip. Když se konečně probudil i on, rodiče ho objali a začali brečet. Potom si s povolením doktora, odvezli Filipa do paláce.
Alan se ráno vzbudil s kruhama pod očima a lehkou bolestí hlavy. Nechtěl myslet na to co se včera stalo. Vytáhl si z batohu jídlo, potom ho snědl a šel ven, aby přišel na jiné myšlenky.
YOU ARE READING
Valentýn s vrahem
AdventureFilip je princ, žije v obrovském paláci. Jeho rodiče jsou velmi bohatí, život mu šel normálně jako princovi. Jednoho dne pár týdnů před Valentýnem, dostal práci komorníka Alan. Nemá rodinu, je nájemný vrah a byla pro něho perfektní příležitost praco...