6. point of no return

390 58 25
                                    

İçkilerini aldılar, Katsuki kendine bir paket sigara daha aldı ve en sonunda Sero ve Denki'nin evine geçtiler. Üstlerini değiştirdikten sonra da atıştırmalıkları, içkileri alıp balkona yerleştiler. Evlerinin içinin küçücük olmasına rağmen deli büyük balkonları vardı bu iki şerefsizin.

"Hazırız kaptan." dedi Sero.

"Dökül bakalım aşk böceği." dedi Mina.

İlk başta Katsuki'nin ağazından sadece iki kelime döküldü: "İzuku Midoriya..."

"Laan aha biliyodum seviceğini bu grubu. Ben demedim mi güzeller diye." dedi Denki.

"Solist olandı de mi o? Valla çok yakışıklı bir beyefendi, ben de düştüm," ekledi Sero.

Eijiro bir anda ciddi bir tonla ikisini de böldü ve "Bu sefer bölmeden Katsuki'yi dinleyebilir misiniz?" dedi. Eijiro'nun ciddi ses tonuyla beraber ortam bir anda gerilmişti. Hiç biri Eijiro'nun bu kadar ciddi olmasına alışık değildi ve bu kadar ciddi olduğumda hep önemli bir konu olurdu. Hepsi sessizce Katsuki'ye döndü ve devam etmesini bekledi.

Katsuki sigarasını yaktı ve kulüpte sahip olduğu anlatma cesaretinin geri gelmesini bekledi. Derin bir iç çekti ve yere bakarak devam etti: "İzuku benim eski sevgilim."

Topluca bir "Ne?!" yükseldi üçlüden. Tanıştıkları andan beri Katsuki'yi asla bir flört veya sevgiliyle görmemiş olan grup şaşırmıştı. Ama Eijiro'nun dediklerini hatırladılar ve sessizce yine devam etmesini beklediler.

"Doğduğumuzdan beri birbirimizi tanıyorduk. İlk başta en yakın arkadaştık. Zaten annelerimiz de liseden beri arkadaş olduğu için 7/24 beraberdik. Orta okulda ondan hoşlanmaya başladım. Hem ilk arkadaşım hem ilk hoşlandığım kişi hem de ilk sevgilim oldu. Daha bir sürü ilkim hep onlaydı. Orta okulun sonuna doğru çıkmaya başladık. Her şey çok güzeldi. En yakın arkadaşlardan farkımız pek yoktu ama güzeldi işte. Sadece istediğim her an ona sarılabiliyordum, öpebiliyordum."

Katsuki duraksadı, konudan sapmaya başladığını fark etti. İçkisinden bir yudum aldı ve asıl bahsetmesi gereken konuya döndü.

"Lisenin ikinci senesiydi. Neredeyse üç yılımızı dolduracaktık. Çok kavga ederdik ama her zaman birbirimize geri dönerdik. Ama ben o zamanlar daha kötüydüm. Beni tanıdığınız ilk zamanları hatırlayın. Ondan çok daha kötüydüm. Daha terapiye başlamamıştım bile."

Bütün grup Katsuki'nin neyden bahsettiğini biliyorlardı. Katsuki eskiden çok hırçın ve saldırgan bir insandı. Çabuk ve çok fazla sinirlenir bazen sözleriyle bazen davranışlarıyla insanlara zarar verirdi. O zamanları hatırlayınca ve Katsuki'nin "daha kötüydüm" deyişini duyunca Sero, Denki ve Mina üçlüsünün kafasında çoktan basit bir senaryo oluşmuştu bile.

"Bir gün İzuku geldi ve Amerika'ya taşınacağını söyledi. Hem de bana söylediği günden iki hafta sonra gidecekti. Çok sinirlendim, kaldıramadım. Tüm sinirimi, tüm korkumu ondan çıkardım. Ona iğrenç şeyler söyledim ve ayrıldık."

"Katsu, bebeğim. Senin için üzgünüm. O yüzden mi bu gece kötü oldun?" diye sordu Mina.

"Evet, size grup hakkında hiçbir şey bilmediğimi söylemiştim. Zaten solistin İzuku olduğunu önceden öğrenseydim asla gelemezdim." dedi Katsuki.

"Size söylediklerimi kimseye anlatmayacığınızı zaten biliyorum ama yine de söyleyeyim. Kimseye asla anlatmayın. Başkasının özeli ama hikayenin bütünü için anlatıyorum size."

Tüm grup onaylarcasına kafa sallayınca Katsuki bir yudum daha alıp devam etti: "İzuku'nun depresyonu vardı. Uzun zamandır ilaç kullanıyordu ama annesinin sağlığı kötüleşince İzuku'nun durumu daha da kötüleşti. Annesine o zamanlar kanser tanısı konmuştu. Sonra atlattı ama İzuku onunla uğraşmak zorunda kalmasın, daha da kötüleşmesin diye Amerika'ya, babasının yanına yolladı. Tabii ben bunları sonradan, iş işten geçtikten sonra öğrendim. Ben sadece İzuku'nun depresyonun daha kötüye gittiğini beni bırakıp Amerika'ya taşınacağını biliyordum. O anki sinirimi tamamen ondan çıkardım. Onun gibi işe yaramaz birinin sorunlarıyla artık uğraşmak istemediğimi, zaten o uzağa gideceği için artık aramızdaki hiç bir şeyin anlamı olmadığını söyledim. Hayatta hiçbir şey olamayacığını, gereksiz olduğunu söyledim. Size yumuşak haliyle anlatıyorum. Eski beni ve onun on kat daha kötü halini düşünürseniz İzuku'ya ne kadar kötü şeyler dediğimi tahmin edebilirsiniz."

.annihilated love | bkdkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin