''5 sterline iddiasına girerim ki bunları yakacaksın,'' dedi Lottie, o akşamdan sonra ocağın yanındaki tezgaha yaslanırken.
Louis gözlerini açtı, kızartma tavasına bir bakış attı. Ve, ah, siktir. Haklıydı. Yüzünü ekşiterek hızlıca tavayı ocaktan aldı, yapmaya teşebbüs ettiği hamburgerlere göz attı.
''Siktir.''
Lottie başını iki yana sallayıp, yanmış köfteye baktı. ''Ee, şimdi aklında ne var?''
Hiçbir şey. Bir sürü şey. Her şey?
''Yalan söyleme, yalan söylediğinde anlayabiliyorum.''
''Sadece şey hakkında endişeleniyorum... 'şey', biliyorsun değil mi?'' İkisi de 'şey' kelimesinin ne anlamına geldiği hakkında konuşmuyorlardı. Konuşmalarına gerek yoktu.
Lottie ona üzgünce gülümsedi ve paket servislerin numarasının olduğu mutfak çekmecesine baktı. ''Sipariş etmeli miyiz?''
Louis göz devirdi, ama katılıyordu. ''Muhtemelen en iyi seçeneğimiz bu.''
Telefonunu cebinden çıkardı, ekranda hâlâ bir tane bile mesaj olmadığını gördüğünde göğsünde başka bir endişeyle kasılma hissi hissetti.
Lottie açık kalan ocağı kapattıktan sonra onu nazikçe kolundan tutarak oturma odasına sürükledi. Durum, Chinese'den (sushi mağazası) sipariş vererek sonlandı ve televizyonda oynayan filmi izlerlerken sessizce sohbet ettiler. Sonunda yemeklerini yerlerken Louis, henüz günlük koşusuna çıkmadığını bildiğinden pirinçten uzak durmaya çalıştı, ama çok iştah açıcı görünüyorlardı ve kafasında son iki aydır uyduğu diyet dışında bir sürü şey dolanıyordu.
Düşünmemeye ve sadece filme odaklanmaya çalıştı, ama bu başının etini yiyen düşünceler sürekli kafasındaydı. Kendi hızıyla önümüzdeki haftaya yetişip yetişemeyeceğini bile bilmiyordu.
Harry olayını düşünmeye bile niyetli değildi. Bakın, Louis Harry'nin neden bahsettiğine kızmış gibi bile değildi. Doğru bile değildi, yani, Harry başlı başına bir saçmalıktı. Louis sadece onun ne kadar aptal olmasına ve her şeyi bildiğini düşünmesine sinir oluyordu. Ne olursa olsun dediği hiçbir şeyin onun üzerinde etkisi yoktu, ve eğer olsaydı bile Louis'nin bunu belli etmeye hiç niyeti varmış gibi değildi. Sonradan olan o şey bir nevi... olmuştu ve yapacak başka bir şey yoktu. Harry onun hakkında tuhaf şeyler düşünüyordu ve bu -Evet, bunların hepsi Harry'nin suçuydu. Sabitti. Netti. Düşünceyi bir daha düşünmemek üzere rafa kaldırdı. Güzel.
''Bana araba sürmeyi öğretebilecek misin, belki?'' diye sordu Lottie yıpranmış deri koltuğundaki yerinden abisine bakarak.
''Sen?'' Tek kaşını kaldırdı, girdiği transtan çıkmıştı. ''Öğrenecek kadar büyüdün mü?''
''Evet,'' dedi, gözlerini devirdi ama ardından dudağını ısırdı. ''Düşündüm ki,'' kız bir tutam saçını kulağına sıkıştırdı, ''annem ve babam çoğu zaman evde olmuyor ve şey, meşgul olduklarını biliyorum ama bir ihtimal bana öğretebilirsin?''
Louis kalbinin sızladığını hissetti. ''Tabii ki öğretirim, kardeşim.''
**
Geçen günler boyunca Louis'nin düşündüğü çok şey vardı. Bu aralarından biri değildi.
Pazartesi gününün takip eden saatlerinde yaklaşık bir saatlik (yarım saatlik koşu talimi, yarım saatlik Harry'nin delici bakışlarını içeren ve diğer çocukların bacakları yorgunluktan ağrıdığı için özellikle eğleniyor gibi görünmedikleri Louis'nin diğerlerini ödüllendirmek için oynadıkları kısa oyunlar) futbol antrenmanından sonra Louis kendini soyunma odasında buldu. Tüm herkes soyunuyordu, duşa hazırlanıyorlardı ve Louis, kızgın Harry'nin odanın diğer tarafından attığı bakışları hissedebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unbelievers - Türkçe L.S.
FanfictionBu Louis'nin son senesi ve doğru yapmaya kararlı. Ama bir çift kramponu, sağlıklı dozda iğneleyici sözler ve gülünç arkadaşıyla birlikte, ayrıca karışık aile hayatı, korkunç bir şekilde belirsiz geleceği ve ölümüne düşmanı onun hayatını daha kötü ya...