Yani. Bakın şimdi.
Louis bunu planlamamıştı. Gerçekten planlamamıştı, sadece oluvermişti.
Geçen cuma O ve Harry işlerini bitirdiklerinde Harry, Louis onun poposunu biraz fazla sert sıktığından intikam almak için evden atmış üstüne de kayganlaştırıcı şişesini fırlatmış olabilirdi. Poposunun çürümüş olduğundan emin olduğunu söylemişti ve Louis bunun biraz haksızlık olduğunu düşünmüştü çünkü Harry o sırada çok keyif almıştı. Buna rağmen Harry onu kovmuştu ve Louis elindeki bir şişe kayganlaştırıcıyla kalakalmıştı, bu yüzden Louis de kayganlaştırıcıyla eve döndü.
Bundan sonra yaşananlar yüzünden suçlanamazdı.
Tam anlamıyla her şey hakkında Harry'den daha iyi olmak hakkında takıntısı olabilirdi, bu onun hatası değildi. Ama, bahsettiği gibi, her şeyden kastı her şeydi. Şu anda bir pazar akşamı yatağında yarı uzanır halde kucağında porno sitesinin ana sayfasına bakmasının nedeni de tam olarak buydu.
Bu tam olarak Harry'nin hatasıydı. Louis o kadar porno insanı bile değildi, cidden, ama birkaç gün önce Harry'nin evinden döndüğünde Louis'nin siniri bozulmuştu. Harry bir şeyler biliyormuş gibi görünüyordu ve Louis daha az bilgili olmayı kendine yediremiyordu. Yatakta Harry'den daha kötü olduğunu düşünsene. Tanrım.
O gün eve dönüp hangi kayganlaştırıcının daha iyi olduğunu Harry'nin nereden bildiği hakkında homurdanıp durmuştu. Harry'den daha bilgili ve deneyimli olmak hakkında hâlâ çok kararlıydı. Ve geldiği nokta biraz cesaret toplayıp evdeki herkesin uyumasını beklemekti.
Tamamen dürüst olmak gerekirse gördüğü çoğu şey onun korkudan altına etmesini sağlamıştı. Videonun açıklamasında görebildiği tek cümle ''Genç oğlanın deliği babacık tarafından besleniyor'' ve partnerini tepetaklak tutan kişilerin, kocaman (kesinlikle kelime oyunu yok) dildoların ve şaplakların fotoğrafları vardı. Louis ekrandakileri karşı kıvranıyormuş gibi hissediyordu, ışığa doğru göz kırpma hızı artmıştı.
Kısaca Harry'nin henüz böyle şeylere (biraz uygunsuz olabileceğini fark ettiği) karşı ilgi beslememesinden dolayı kısaca Tanrıya şükretti. Çoğu Louis'yi ürkütmüştü çünkü Louis çoğunun insanların yaptığı gerçek şeyler olduğunu bilmiyordu, ve bunun hakkında bir gram bile deneyimi yoktu. Harry ondan onu tepetaklak döndürüp gözlerini bağlamasını mı bekliyordu? Bu aslında o kadar da itici durmuyordu ama Harry'nin ilki olduğu için memnundu. Bu kadar deneyimli olamazdı, hadi ama. Onun ilkinden itibaren sadece birkaç hafta geçmişti.
Bir başkasını bulmakta kararlı bir şekilde sekmeyi kapattı. İnsanların normal olduğu ve kas gevşeticilere bağımlı, sahte ve utandırıcı şekilde inleyen, ünlü, ağdalı porno yıldızları gibi görünmeyen televizyonda izlenen şeyler gibi çekilmiş videoların olması gerekiyordu.
Sonunda, birbirlerinden yaşça çok farklı görünmeyen ve çift gibi görünen ve cidden Louis'nin içini ferahlatan bir amatör videosu buldu. Odada loş bir ışık hakimdi ama çocuklar rahatlıkla görünüyordu. Üstteymiş gibi görünen kişinin açık sarı saçları vardı ve yatakta uzanıyordu ve ata biner gibi kasıklarına oturan dizleri dominant çocuğun kaburgalarının hizasında bükülmüş olan diğer kişi tarafından öpülüyordu. Uzanan sarı saçlı da diğerinin kalçasını okşuyordu, o kadar da kötü değildi. Kalçası o kadar da büyük değildi, birazcık arsızdı. Ona Harry'ninkini hatırlatıyordu.
Çift yer değiştirdi ve Louis neler olduğunu anlayamadan şimdiye kadar uzanmakta olan çocuk diğerinin yüzüstü çevirdi ve kalçasını ayırdı. Louis onun kayganlaştırıcıyı alacağını fark etti ve ilk defa belinin alt taraflarında gerçek bir karıncalanma hissetti. Şu ana kadar Louis Harry'i iki defa parmaklamıştı ve bu kesinlikle yapmaktan zevk aldığı bir şeydi. Harry sadece... dokunuşa muhtaç şekilde kıvranıyordu ve inliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unbelievers - Türkçe L.S.
FanfictionBu Louis'nin son senesi ve doğru yapmaya kararlı. Ama bir çift kramponu, sağlıklı dozda iğneleyici sözler ve gülünç arkadaşıyla birlikte, ayrıca karışık aile hayatı, korkunç bir şekilde belirsiz geleceği ve ölümüne düşmanı onun hayatını daha kötü ya...