''Siktir, darsın,'' diye inledi Louis. ''Oh, cidden mi? Bunu daha önce hiç yapmadığımı göz önünde bulundurursak bunun kolay bir tahmin olduğunu düşünüyorum,'' nefes nefese gerisine doğru çıkıştı Harry. ''Sikik aptal.''
''Susup seni becermeme izin verecek misin?'' diye tersledi Louis. Zemin soğuktu, ama Harry'nin bedeni her yere ısı yayıyordu ve bu Louis'yi daha da sinirli yapıyordu.
''Lütfen, devam et.'' Harry göz devirdi, ama Louis onun kalçalarındaki tutuşunu sertleştirip içine ittiğinde Harry'nin çatık kaşları yüz ekşitmeye dönüştü ve tuhaf siniri, ağzının şekli küçük bir 'o' halini aldığında yok oldu. ''Siktir,'' yüzünü buruşturdu, ve eli Louis'nin pazısını kavramak için uzandı ve Louis yandaki dirseğinin üzerinde dinlenmek için aşağı eğilmek zorundaydı.
''Bana acıttığını söyleme, aşkım,'' dedi Louis. ''dizlerinin üzerinde olmamak için ısrar eden sendin.''
''Oh, üzgünüm, eğer- ahh.'' Harry boşalırken tırnaklarını Louis'nin derisine batırdı.
''Orospu çocuğu,'' diye küfretti Louis, hemen tokat atarak.
''Konuşmak için birebirsin(!),'' diye tısladı Harry, alt bacağı Louis'nın baldırına sarılıydı. ''Her neyse-'' Louis içinden çıkıp tekrar yavaşça içine girdiğinde nefesi kesildi. Harry dayanılamayacak şekilde sıkıydı ve bedenini çevreleyen ısı Louis'nin neredeyse başını döndürüyordu. Dirseğinin üzerine eğildi ve ağır bir şekilde nefes aldı, parmakları Harry'nin kalçasını kavramıştı.
''En azından uyarabilirdin, seni göt,'' Harry nefesini verdi.
''Özür dilerim,'' Louis irkildi, yavaşça içine girip çıkma işine konsantre olarak. ''Şimdi, ne diyordun?'' diye sordu, sesini yönetebildiği kadar sinsi bir şekilde.
''Evet, şey.'' Alt dudağını sertçe ısırdı, ve Louis oldukça tatmin olma hissini engelleyemedi. Ölümcül düşmanının sözlerini ağzına tıkmıştı. ''Şunu söylüyordum ki, beni siken ilk kişinin yüzünü görmeyi istediğim için üzgünüm.''
''Evet,'' Louis nefes aldı, gözlerini, bilirsiniz, birini becerirken yapabildiği kadar devirdi. ''Çünkü bana çok fena aşıksın.''
Harry gerçekten güldü, ve bu vücutlarında dalgalanmaya sebep oldu, bir şeyin damlaması (kıvılcım değil) Louis'nin heyecanla dikleşmesini sağladı. Harry'nin omzundan nefesler alıyordu.
''Gülmeyi kes,'' diye emretti.
''Neden? Bu hayatımda duyduğum en komik şakaydı.''
''Seni sikerken lanet çeneni kapatacak mısın?'' diye sızlandı Louis, ona sertçe iterken. Bilerek kaba bir şekilde yapmıştı bunu, ve Harry'nin bedeni yerde birkaç inç kaydı. Nefesi kesildi ve Louis'nin boynuna doğru tısladı.
Alaycı bir şekilde ''Teşekkürler.''
''Rica.''
Tekrar içine itti, Harry'nin bedeninin gerginliğinin azaldığını ve daha esnediğini ve zaman geçtikçe daha da heveslendiğini hissedebiliyordu.
''Yeterince iyi mi?'' diye sordu Louis, sesi yumuşaktı, çünkü tamamen canavar da değildi.
''Mm-hmm,'' söyleyebildiği tek şeydi ama bacaklarını Louis'nin kalçalarında kilitlemişti, Louis bunun yeterli bir cevap olduğunu varsaydı.
Başka bir şey söylemedi ve tatminle hızını arttırdı. Parmakları Harry'nin kalçalarını kavradı, üzerinde eğildiği için diğer kolunun biraz uyuştuğunu hissediyordu. Harry ona biraz daha kenetlendi ve Louis'nin nefesi kesildi ve kontrolünü kaybetti ve göğsü Harry'ninkine çarpıyordu. Boynuna doğru inledi ve yanağındaki terli bedeni hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unbelievers - Türkçe L.S.
FanficBu Louis'nin son senesi ve doğru yapmaya kararlı. Ama bir çift kramponu, sağlıklı dozda iğneleyici sözler ve gülünç arkadaşıyla birlikte, ayrıca karışık aile hayatı, korkunç bir şekilde belirsiz geleceği ve ölümüne düşmanı onun hayatını daha kötü ya...