Capitolul 10

126 11 13
                                    


Clay pov

Am terminat de împachetat și am ieșit din castel. Am mers la mine acasă și m-am instalat acolo. Chiar daca locul acesta îmi provoacă amintiri neplăcute este locul unde am crescut.

Am mers in bucatarie si mi-am făcut ceva de mâncare.

După m-am îmbrăcat cu ceva mai comod și am mers in poienita din spatele casei.

M-am întins pe iarbai și am început să mă gândesc la George și la cum se va comporta fara prezența mea. Îmi era frica sa nu facă vreo prostie.

George pov

Am mai stat pe pat și am plâns până am auzit un bătut la ușa.

G:Da?

MG:Draga ești bine? Pot sa întru?

G:Da intră.

Mama a intrat și sa așezatamga mine pe pat.

G:Mama de ce la dat tata pe Clay afara?

MG:Nu știu.

G:Tu de ce l-ai lăsat să îl de-a afara?

MG:Nici nu știam ce are în gând.

G:Mama nu știu ce o sa fac fara Clay. Era singura persoana cu care puteam discuta.

MG:Ști unde locuiește?

G:Da. De ce?

MG:Poți să îl vizitezi.

G:Și tata ce o sa spună?

MG:Nu ii spui unde te duci.

G:Poți să îl convingi pe tata să îl primească înapoi?

MG:O sa incerc dar nu cred că o să fie de acord.

G:Pot sa merg să îl vizitez acum?

MG:Da dar sa nu te vadă tatăl tău că nu cred că te va lăsa.

G:Bine o sa mă pregătesc și o să plec.

Mama a ieșit pe use și eu m-am dus la dulap să îmi iau niste haine.

Autor pov.

Mama lui George a ieșit din dormitorul lui George și a mers in dormitorul lor unde acolo era regele uitanduse pe geam. Ea sa apropiat mai mult și ia spus

MG:De ce ai luat o decizie atât de importantă singur?

TG:Pentru că nu vreau că acel băiat sa stea in prezenta lui George și să îl influențează negativ.

MG:Dar George are nevoie de prieteni cu care sa socializeze, cu care se isi petreacă timpul. Nu sa stea toată ziua închis în castel fara sa faca nimic.

TG:Poate să aibă câți prieteni vrea dar pe Clay nu mai vreau să îl văd lang George.

MG:Vreai sa ști ceva și eu sunt regina și pot sa impun unele regiuni și vreau că George să poată să își facă ori ce prieten vrea.

TG:A avut mulți prieteni. De ce nu a putut să stea cu unul?

MG:O sa mă duc și o să îl aduc pe Clay aici.

TG:Daca o să îl aduci aici o să îl bag după gratii și nu cred că vrei sa vezi asta.

MG:Bine dar eu tot o sa mă duc și o să vorbesc cu el.

TG:Daca îl prin pe George pe la el o să îl închid în camera lui până se învață minte.

Mama lui George nu a mai spus nimic decât să întors și a plecat din cameră. Între timp George a ajuns la casa lui Clay.

____________________________________

Buna capitol nou

Sper sa va placa

Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt

Va pup 💚💙
520 cuvinte

Un prinț singuratic//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum