Capitolul 11

129 10 7
                                    


George pov

Am ieșit repede din castel și m-am îndreptat spre casa lui Clay.

Am ajuns și am început să bat la ușe dar nu răspundea. M-am pus jos lângă ușa lui și am început să plâng.

Clay pov.

M-am ridicat de pe iarba și m-am dus în fata casei unde l-am văzut pe George stand jos lângă ușe și plângând. M-am dus langa el și l-am luat în brațe.

G:Clay...?

C:Shh... Gata nu mai plânge sunt aici.

Mă lăut în brațe și mă strâns atât de tare încat de abia mai putea să mă mișc.

G:Clay te rog vino înapoi.

C:Nu pot. Regele nu vrea să mă vrea în preajma ta.

G:Clay te rog m-am atașat prea mult de tine pentru a mă părăsi acum. Te rog.

C:Daca vrei poti sa mă vizitezi de cate ori vrei, dar nu pot sa mă mai întorc în castel.

G:Nu e aseasi chiestie. Una este să mă trezesc cu tine în castel și una este să vin până la tine.

C:Știu că îți este greu. Și mie mi-e greu sa stau departe de tine. Și eu m-am obișnuit cu prezenta ta.

G:Poți să discuți macar cu tata? Poate ajungeți la o înțelegere.

C:Îmi pare rău George dar cat de mult a-și ține la tine( in mod de cavaler sa nu vă gândiți la altceva) nu pot sa mai dau ochii cu regele.

G:Macar o sa pot sa te vizitez.

C:Da. Acum hai sus și hai in casa.

G:Nu. Vreau sa ne plimbăm.

C:Uite mergem în poienita din spatele casei și stam acolo. Este și frumos și este și cald.

G:Da.

Am mers in spatele casei și George sa întins pe iarba. M-am așezat lângă el și am început să stăm cu fața la soare.

G:Mă simt așa de bine când stau cu tine.

Am mai stat maxim o ora până a început încet, înceta să bată vântul.

C:George hai înăuntru.

G:Nu vreau.

C:George o sa răcești.

G:Bine.

Am intrat în casă și am mers la bucătărie.

C:Vrei să mănânci ceva?

G:Nu, cred că ar trebui sa merg acasă.

C:De ce? Hai mai stai puțin.

G:Clay i-am spus lui tata că merg la o plimbare și dacă o să stau pe vremea asta la tine o sa se îngrijoreze că stau in parcuri pe frigul ăsta.

C:Bine du-te dar sa mai vi din când în când să mai vorbim.

G:O sa vin in fiecare zi. Promit.

C:Ok te aștept.

A ieșit din casă și a plecat. Mi-aș fi dorit să stea puțin mai mult.

George pov

Am ajuns la castel și am urcat repede scările. De jos l-am auzit pe tata cum mă strigă. Am coborât din nou să am mers in bucatarie.

G:Da tata.

TC:Unde ai fost?

G:Am fost in parc.

TC:Pe vremea asta?

G:Da.

TC:Sigur nu ai fost la Clay?

G:Nu.

TC:O sa aflu totuși unde ai fost.

Tata ma enervat prea tare. Am mers in dormitor meu și m-am închis acolo.

____________________________________

Buna capitol nou

Sper sa va placa

Scuze pentru greșelile gramaticale daca sunt

Va pup 💚💙
530 cuvinte

Un prinț singuratic//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum