Autor povRegină a încercat sa îl convingă pe rege sa îl lase pe Clay sa îl caute dar fără reușite.
După trei zile în care George a fost căutat de toate gărzile palatului prin toate părțile apropiate ale regatului nu a fost găsit nici viu, nici mort.
După multe rugăminți ale reginei, regele a acceptat sa îl lase pe Clay sa își încerce norocul.
Clay pov
Au trecut 3 zile de când George a dispărut fără urma. Mam tot rugat de regină sa ma lase sa il caut și vad ca rugămințile mele au fost de ajutor.
Azi a venit regele și mia spus.
TG: Clay ești singura mea opțiune la momentul de fata. Uite îți propun ceva.
C: Accept orice.
TG: Dar nici nu am pus nicio propunere.
C: Nu ma interesează. Viata nu are nici un sens fără George în ea.
TG: De asta am venit sa vorbesc cu tine. O sa îți dau drumul, dacă reușești sa îl găsești pe George o sa te las sa ramai în libertate.
C: Și dacă nu o sa îl găsesc.
TG: Mai vedem.
C: Și când o sa îmi dați drumul?
TG: Chiar acum. O sa îți dau drumul și ai la dispoziție 2 zile sa îl găsești.
C: Da Domnule.
Mai dat drumul din celula și ma dus la regină sa îmi explice mai multe lucruri.
C: Majestatea va mulțumesc ca a-ți reușit sa îl convingeți pe rege sa ma lase sa îl caut și eu.
MG: Nu este nimic draga. Dute la casa ta pregătește-te și dute și caută-l pe George bine?
C: Va promit ca o sa îl găsesc.
Am mers la mine acasă și am așteptat sa vina noaptea. Când a venit noaptea mam îmbrăcat într-o pereche de pantaloni verde închis, un hanorac negru cu gluga și o masca cu un":)" pe ea.
Am mers lângă marginea pădurii și am început sa merg prin pădure. Aveam noroc ca știam pădurea asta foarte bine.
Mam plimbat prin pădure pana la mijlocul nopții. Eram obosit dar nu am renunțat sa îl caut pe George.
Pe la ora 4 dimineața am auzit foșnete prin luminiș. Am mers sa verific și l-am văzut pe George cum stătea lângă un trunchi de copac. Tremura și se uita la mine cu spaima în ochi.
Mam apropiat încet de el și mia spus.
G: Oricine ai fi te rog nu te aptopia de mine.
Mam apropiat de el încet cât sa nu se speria și lam luat în brate.
G: Cine ești?
C: Nu îți mai recunoști prietenul?
G: CLAY...
Ma luat în brate strâns și nu mia mai dat drumul.
C: George de ce ai fugit? Nu ști cât de dor mia fost de tine.
G: Și mie mia fost dor de tine dar nu mai suportam ca tata sa îmi mai controleze viata.
C: Hai înapoi acasă.
G: Nu pot...
C: De ce?
Se uita in jos și vad ca avea piciorul drept plin de sânge...
____________________________________
Ce faceți bai? Bai nebunilor?
quackitydinro mia spus ca sunt autorul lui preferat ma îmbăt 3 zile acum 🤤
Scuze dacă sunt greșeli gramaticale
Va iubesc 💚🇸🇱💙
520 cuvinte
CITEȘTI
Un prinț singuratic//DNF
RomanceViața prințului George sa schimba radical atunci când un băiat vine la castel și se angajează ca cavaler.