Capitolul 13

119 13 19
                                    

   Hei nu știu dacă cineva îmi mai citește cărțile dar da am postat iar
____________________________________

George pov

   G: Am fost in vizita la Clay si cand am ajuns acasa tata a inceput cu intrebarile si nu mai suport sa ma mai intrebe unde am fost

   MG: Nu te supăra pe tatăl tău, doar vrea sa te protejeze.

   G: Dar nu pot sa ma vad cu Clay ca tata ma ia la întrebări.

   Am ieșit din bucătărie si am dat de tata care chiar atunci a întrat.

   G: Sa ai o noapte buna tata.

   TG: La fel.

    Înainte sa întru în camera mea mi-am amintit ca în camera de lângă mine era fosta camera a lui Clay. Am întrat în camera lui Clay și am văzut ca era goala. M-am uitat pe o masa din camera și am văzut un bilet. M-am apropiat de masa și am ridicat biletul de pe masa.

                                                Draga George

         Nu știu când sau dacă o găsești biletul acesta dar sa ști ca       mereu o sa fiu cavalerul tău și o sa te protejez indiferent de distanta dintre noi.

                                                                              :)

   După ce am citit biletul m-am pus în genunchi și am început sa plâng. Am ieșit din camera, am mers sa ma schimb în niște haine negre și am așteptat ca toți din castel sa adoarmă.

   Pe la ora 12 seara când am fost sigur ca toți dorm am ieșit din castel și m-am îndreptat spre casa lui Clay.

   După o jumătate de ora am ajuns la casa lui Clay unde din fericire toate becurile erau aprinse deci Clay era treaz.

   Am bătut la use și el a răspuns relativ repede.

   C: George? Ce cauți la ora asta târzie aici?

   Am scos biletul care l-am găsit în camera lui și i la arătat.

   C: Oh... Vad ca ai găsit biletul meu.

   G: Clay nu mai suport toate întrebările tatalui meu ași vrea doar sa plec de acasă, spun eu aproape plângând.

   C: George hai întra si o sa vorbim înăuntru.

   Am întrat și Clay mi-a spus sa ma așez pe canapea.

   C: Vrei ceva de băut?

   G: Da vreau un pahar de apa.

   El a plecat în bucătărie și eu am rămas singur în sufragerie pe canapea.

   M-am uitat puțin prin încăpere și am văzut o poza. Am mers spre ea și am văzut ce pe ea scria "Nu te voi uita niciodată (Technoblade never die💔🕊).

   C: George? Ce faci acolo?

   Am tresărit și m-am întors cu fata spre el.

   G: Aam... Scuze ca ma uit prin lucrurile tele fără sa îți spun, spun și îmi pun capul în pământ.

   C: E ok dar la ce te uitai?

   G: La poza asta.

   Ma întorc și îi  arăt poza la care ma uitam.

   G: Ce este  cu aceasta poza?

   C: Acesta e singura poza pe care o am cu mine și mama.

   G: Ce sa întâmplat cu mama ta?

   Lam văzut cum a ezitat sa îmi spună dar pana la urma mi-a  spus.

____________________________________

   Bună scuze ca nu am mai scris de mult dar acum e vacanta și sper sa scriu mai mult.

   Scuze dacă sunt greșeli gramaticale

   Îmi pare foarte rău de moarte lui Techno.

    Pa. Va iubesc ❤

   530 cuvinte

  

Un prinț singuratic//DNFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum