George pov
Lam văzut cum a ezitat sa îmi spună dar pana la urma mi-a spus.
C: Mama a fost omorâtă de o garda de la castel. A fost urmărită și când a fost singura a omorât-o.
G: Ce? Dar de unde ști asta?
C:Când aveam 14 ani regină a venit la mine și mi-a spus tot. Cum tatăl tău a avut ura pe ea pentru ca nu a vrut sa fie soția lui și a pus pe cineva sa o omoare. De la 10 ani a trebuit sa ma descurc singur.
Nu mai puteam aveam un sentiment de furie combinat cu tristețe și vinovăție. Ma simțeam eu vinovat de moartea mamei lui Clay. Aveam lacrimi în ochii și de adia mai puteam sa ma țin pe picioare.
C: George ești bine?
G: Clay îmi pare rău. Nu știam ca tata e atât de rău, spun plangandC: George nu trebuie sa te învinovățesti. Nu e vina ta.
G: Imi pare rău dar acum trebuie sa plec.
C: E ok. Hai sa te conduc.
Ma condus pana la ieșirea din casa și atunci m-am uitat din nou la el avea un zâmbet asa de drăguț.
G: Noapte buna Clay.
C: Noapte buna majestatea, spune și face o plecăciune.
Doar iam zâmbit și am plecat.
Am mers pe jos pana acasă. Afara se făcuse destul de frig. Insfarsit an ajuns acasa. Am întrat în castel si am vrut sa merg în camera mea dar am auzit o voce care ma striga din bucătărie. Am mers în bucătărie și acolo era tata pe un scaun.
TG: George unde ai fost la ora asta adă târzie?
Nu mai puteam de nervi îmi venea sa explodez.
G: Vrei sa ști unde am fost? Chiar vrei sa ști?
TG: Ascult.
G: Am fost la Clay. Fericit? spun eu aproape țipând.
TG: Ce ai cautat la el? Ți-am spus foarte clar sa nu te mai vad lângă el și nu ridica tu tonul la mine.
G: Vrei sa ști ce mi-a spus? Mi-a spus ca din cauza ta el a rămas fără mama a trebuit sa crească singur de la 10 ani.
TG: Nu vreau sa mai aud prostiile tale treci in camera ta și o sa am grije sa nu te mai apropi de el.
Am plecat în camera mea foarte nervos. M-am pus pe pat și am încercat sa dorm dar ma tot gândeam la Clay.
Într-un sfârșit am putut sa adorm pe la ora 2 dimineața.
"De dimineata"
M-am trezit de dimineata pe la ora 6 pentru ca am început sa aud multă gălăgie în fata castelului. M-am uitat pe geam și am văzut o mulțime de oameni în fata castelului. M-am pregătit și am fugit repede jos unde am dat de mama.
G: Mama ce se întâmplă aici?
MG: George îmi pare rău de ce o sa spun dar...
G: Dar?
MG: Tata tău a poruncit ca Clay sa fie închis.
____________________________________
Bună cum e viata?Am postat din nou.
Scuze dacă sunt greșeli gramaticale
Va iubesc ❤
520 cuvinte
CITEȘTI
Un prinț singuratic//DNF
RomanceViața prințului George sa schimba radical atunci când un băiat vine la castel și se angajează ca cavaler.