Yazar anlatimiyla
Sunoo evden cikmis okula gidiyordu.heesung hyungla bulusacakti.
"Hyung burdayim!" Dedi sunoo heesungu gorunce.heesung sunoonun yanina geldi ve " niki seni seviyo" dedi. Sunoo sok gecirdi nasil yani diye dusundu. Niki ondan mi hoslaniyordu simdi. sunoo cesaretini toplayip"Heesung hyung ,sen ciddimisin"dedi.heesung da "gercekten inandin mi sunoo saka yapmistim" dedi.sunoo bunu duyunca sinirlendi cunku icinde bir kipirdanma olmustu ve heesung hyung suan oldurmustu." Senin yapacagin sakaya sicim hyung yaa" dedi sunoo. Sonra arkasinda bir el hissetti.arkasini dondugunde yuzunde 32 dis siritan Niki vardi. "Sunoo! Lutfen kufur etme kufur senin agzina hic yakismiyo"dedi niki ve gitti.sunoo duyduklari karsisinda sok olmustu niki ona kufur etmemesini soylemisti. Sunoo bir dure dondu kaldi sonra heesung hyung"hocam kastiniz sesiniz gelmiyo" diye dalga gecti.
sonra sunoo kendine geldi ve "hyung hadi okula gec kalacagiz bugun ortak dersimiz var"dedi.sonra okula gittiler ve ortak ders yapacaklari sinifa gectiler."sunoo ben bugun bi arkadasimla oturcam sikinti olmaz dimi "dedi heesung hyung. Sunooda sikinti olmaz manasinda kafasini salladi .sonra sinifa niki girdi.bu cocuk neden hep sunoonun karsina cikiyor.
Nikide herhalde bu dersi aliyordu.sonra sinifta goz gezdirdi ve sunoonun yaninin bos oldugunu gordu ve hizlica sunoonun yanina oturdu.sunoonun kalbi hizlanmisti. Ne zaman olursa olsun nikinin yaninda hep heycanlanirdi. "Sunoo naber seni ozledim uzun zaman olmustu"dedi niki kendisinden 2 yas buyuk olan sunooya.sunooda "daha az once gorustuk niki"dedi sunoo.
sonra niki yine siritmaya basladi.sunoo gitdikce kizariyordu ve bi anda nikiye "soyle siritma sey yani neden siritiyorsun "diye sordu dahada kizardigini hissediyordu ve niki "sana her baktigimda siritasim geliyo andan sunoo"dedi.
Sunoonun anlatimiyla
Yaa bu cocuk benim sinirlarimi zorluyor ama nasil dayancam ben bu yakisikliliga. Off off ....sonunda ders bitti amk bu hocadan nefret ediyorum zaten. Hayir kufur etmicektim niki etmemi istemiyo."sunoo bugun okul cikisi eski resim atolyesine gelsene" dedi niki. Okul cikisi ve eski resim atolyesi mi neden bisi mi oldu "bisi mi oldu niki"dedim."yoo bisi olmadi sadece gel bise verecegim sana". Ne bana bisi verecekti tamam kabul geliyorum" tm niki gelicem" dedim.
Bi anda niki"Tesekkur ederim sunooshi"diyerek bana sarildi. onun yaninda birazcik kucucuk kisa kaliyo olabilirim ama ona sarilmak icimin yaglarini eritti."artik bu sarilmalari hep istiyorum" dedim.nikide "sen iste ben hep sarilirim sunoo" dedi. Nayir nolamaz ben ben disimdan mi soyledim amk. Ama iyi karsiladi bu arti bir puan.
Okul cikisi resim atolyesi
Vakit geldi. Heycanliyim acaba ne verecek ve istensinifa girdim
Yazar anlatimiyla
Sunoo sinifa girdi icerde niki onu bekliyordu.niki sunoo geldigi gibi gulumsedi ve elindeki kucuk kutuyu sunooya verdi."bu benim sana verecegim sey" dedi ve uzatti sunoo kutuyu aldi ve acti icinden cok guzel bir bileklik cikmisti ve sunooya yakisacagi netti. "Nishimura cok tesekkur ederim" dedi sunoo ve nikinin kucagina atlayarak ona sarildi. Niki sunoo dusmesin diye bacaklarindan tuttu ve sabitledi.sonra sunoo yaptigi seyin farkina vardi ve "oh sey niki uzun zaman sonra ilk defa bu kadar guzel bisi aliyorumda heycanlandim bi an-" daha sunoo cumlesini bitirmeden niki onun yanagindan bir opucuk caldi.ve "onemli degil sunooshi,fakat okul kapanmadan cikmaliyiz hadi gidelim"dedi ve sunooyu indirdi. Sunoo gercekten mutluydu cunku sevdigi cocuk ona bileklik vermis ve onu yanagindan opmustu. Ya heesung hyung saka yapmadiysa ve gercekten dogruyu soylediyse.yani nikide sunoodan hoslaniyor olabilir bir ihtimal
Mrb tekrardan yazim hatalarim say say bitmez biliyorum
Neyse iyi bayramlarBiye biye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First kiss❣︎SunKi❣︎
Подростковая литератураOkumayin ilk fic ve cok crince okumasi var diye silmiyroum ama sona dogru guzellesiyo