ben yuce sunghoon

256 21 63
                                    


Yorum yapmayi unutmayin tamam mi

Yazar anlatımıyla

Sunghoon yine sap kalmisti herkes sevisirkende o hep sapti . Sapligindan faydalanip kendine siir yazdi

Ben yuce sunghoon
Sapim sevgili aranir
Herkes sevisiyo
Ama ben yine sapim
Tanrim beni evlendir
Heenin belasini ver
Sunooyu evden at
Jayinde kicina direk sok
Benim cektigim acilari
Onlarda ceksinler
Sonrada kendilerini siksinler

Yazar: Park Sunghoon

Hoon kendine yazdigi siiri ile asiri sevindi ve bu siiri internette paylasti belki biri onu sever diye

-

"

Pist wonie bana kizgin misin hala"dedi jay."evet kizginim kardesim çok kizginim kocum"dedi won.

"ya wonie ben kocum yazmak istemedim kuzum yazmak istedim klavyede otamatik duzeltmis zaten bu olaydan sonra klavyeyi siktim haberin olsun ha "dedi jay.

Won hic inanmamis gibi bakiyordu jaye hic inandirici degildi cunku."Kendini affettir bana "dedi won. "Ne yapayim peki kendimi affettirmek icin"dedi jay.

Arkadan jake bagirdi"GOTUNE OKLAVA SOK VE BEN WONA ASİGİM DİYE BAGİR OROSPU COCU"dedi.

Jay jake e"O OKLAVAYİ MANİTİNİN GOTUNE SOKAR AGZİNDAN CİKARTİRİM DOGRU KONUS PUTPEREST PEZEVENK" dedi.

Elinde domatesle gelen sunghoon ise wonun ve jayin dibinde olmasina ragmen bagirarak" DOGRU KONUS GERİZEKALİ JAKE E BİR TEK BEN PEZEVENK DERİM ANLADİN Mİ" dedi.

"NİYE BAGİRİYORSUN GERİZEKALİ AMCİ " dediginde jay ,Heeseung sok icinde hoon a bakti "SEN AMCİMİSİN NEDEN AMCİ OLDUGUNU SOYLEMEDİN OROSPU" dedi hee.

"AMCİYSAM AMCİYİM AEMİNA BEN KİZ SEVİYORUM KARİ KİZ AVRAT SEVİYORUM AVRAT ANLADİNİZ Mİ"dedi hoon el kol hareketi yaparak.

Sonra Niki" SUNGHOON HYUG SİKTİR GİT AM YALA MEME YALA AMA BİZİ DARLAMA YA "dedi.sonra sunoo "YETER YA BİR DAHA KUFUR EDEN OLURSA BEN GOTUNE KASAP BİCAGİ SOKUP EVİRİP CEVİRİP AGZİNDAN CİKARTİRİM O BİCAGİ YETER YA" diyerek isyan etti.

sonra won " ee sen oldurmus oluyom simdi" dedi...herkes sakinlestikten sonra sunoo mutfaga gitti.niki tam sunoonun pesinden ayaga kalkmistiki heeseung onun gotune tekme atti.

"yuru git askini kaparlar ha" dedi gulerek. Kimse anlamamisti ne dedigini niki disinda .

Niki poposunu sivazlayip mutfaga gectiginde poposu daha cok sizlamaya basladi ve " ah" diye ses cikardi.

Sunoo arkasini donup poposunu sivazlayan nikiye bakti ve"heeseung hyung tekme atti degilmi" dediginde niki evet manasinda kafasini salladi.

"Arkani don bakayim aynisini banada yapmisti cunku"dedi sunoo.sonra niki"gotumu mu acayim istiyosun"dediginde sunoo evet manasinda kafasini salladi.

"bende yasadim benimki morarmisti gotumun ustune oturamimistim" dedi sunoo.

sonra niki "ha oyuzden bi ara yanyan oturuyordun dimi"dedi.evet dedi sunoo sonra zorlada olsa niki arkasini dondu ve poposuna bakti sunoo.

Niki utanctan agliyacakti asik oldugu cocuk gotune bakiyordu cunku.

Sunoo icinden ne guzel got diye gecirdi ama hemen topladi kendini.gercekten puruzsuz bit got ama bir kismi morarmis bir got.

"niki biraz morarmis gotun ama iyi gibi nasil hissediyorsun" dedi sunoo."bok gibi hissediyorum en sevdigim yerime vurdu PEZEVENK"dedi niki.

sonra sunoo"sus o senden buyuk ve kufur etme dedigimi sen haric herkese yaparim ama"dedi sunoo.

Hala nikinin gotu acikti ve oyle konusuyorlardi ve bi anda mutfagin kapisi acildi ve gelen kisi tum guzel anlari bozan ve herkesi basan JAKE




Nikinin jake e demek istedikleri part 1
"NİYE GELİYOSUN OROSPU COCUGU JAKE NİYE GELİYON AM COCU GOTUMU GORDUN NOLDU MUTLUMUSUN SİMDİ SANKİ İLK DEFA GOTUMU GORUYOR BİDE SASİRİYO PEZEVENK Bİ ANİ BOZMA BE BİZ ANİ BOZMA "

Nikinin jake e demek istedikleri part 1"NİYE GELİYOSUN OROSPU COCUGU JAKE NİYE GELİYON AM COCU GOTUMU GORDUN NOLDU MUTLUMUSUN SİMDİ SANKİ İLK DEFA GOTUMU GORUYOR BİDE SASİRİYO PEZEVENK Bİ ANİ BOZMA BE BİZ ANİ BOZMA "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bi sonraki bolumde sanirsam heejake iliskisini ele alacagim ve en kisa surede nisan olacak herkes davetlidir

Hoscakalin yorum yapmayi unutmayin

First kiss❣︎SunKi❣︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin