yıllar sonra merhaba
öldüm herhalde öhüüü en son 3 haziranda bölüm atmışım aq
neyse okuyun bakalım sallamasyon yazcağım
1 saat sonra
nikinin anlatımıyla
sunoo daha iyi idi bu yüzden mutluydum ama jake hyung bütün işin içine sıçtı ya ayıp olmasın ama.
"ya jake hyung bi gelsene" dedim
"yoo gelmicem kızcan biliyorum 180 üstü çocuk"dedi jake hyung
"ya bi gel bişey yapmıcam ya " dedim sinirle
"peki ısrar ettin geliyorum"dedi mal
"jake hyung senin ben ağzına sıçacağım"
"naptım ki ben " dedi sanki bilmiyo naptığını
"en romantik anımızı bozun sikicem şimdi se-" dediğim an sunoo seslendi
"pişt nishimura gelsene hyunguma kızma" dedi.
" aaa kızarmıyım ben hiç sunoocuğum" dedim 32 diş sırıtarak ve yanına oturdum.
"nishimura cafeye gidelim hadi" dedi sunoo.bende
"tamam hemen hadi hazırlan" dedim
arkadan heeseung hyung geldi ve ağzı açık şekilde buraya bakıyordu.
"aa şey niki siz gidiyormusunuz iyi gidin ama bi gelsene bişey dicem" dedi heeseung hyung
"ya niye herkes beni çağırıyor amına ko- aa pardon sunoo "dedim hemen ve heeseung hyungun yanına gittim.
"ne var aq"
"o kim yanındaki ortalama 175-176 boylarında çok sevimli bakıyor ağağa bana baktığğğ"
"he o mu jake hyung noldu neden sordun " dememle telefonunu bana uzattı
"yaz"
"ne yazım"
"ay ne kadar malsın ya numarasını yaz gerizekalı"
"he tamam anlamadım bi anda yaz diyince"
"ne anlıyorsunki zaten"
"efendim"
CAFE
yazar anlatımı
hepsi kafeye gelmiş oturuyordu. karşı masadaki kızların hepsi hiç utanmadan nikiye gözlerini dikmiş bakıyordu arada da niki onlara bakıyordu ve bu sunoonun aşırı sinirini bozuyordu ve bi anda sunoo nikiye sarıldı. nikiyi bi titreme aldı ve gözlerini bölerterek sunooya baktı anlık şokla. sonra sunoo "ne var sarılamazmıyım" dedi ve dahada sıkı sarıldı. bizim sevgi pıtırcığı jake ve heeseung sohbete dalmış konuşuyorlardı.daha doğrusu ikiside birbirine yürüyordu. sonra nikiye masaj geldi ve telefonunu almak için elini cebine attı ve telefonunu aldı gelen mesaj "jaywon" dandı. o böyle derdi onlara .
-
wp
aşk zortcuğu niki
jay niki sunghoon geliyomuş ya biliyon mu
jungwon o tanımaz onu ya
sunghoon mu kimki o ya
jay sunoonun en sevdiği kişilerden biri
jungwon abisi korkma bi an niki
hass korkmuştum bi an
jay sen küfür etmezdinki orıxbu jxjupu
ee sen ediyon işte
jay ben ederim ben sen miyim amfına koxdulsm
jungwon sansür koyunca sanki anlamıyorum aq
jay sen küfür mü ettin çok ayıp sakın bi daha etme
sakın wonie bir daha ettiğini duymayayım tımam mı
jungwon tımam
-
bir anda kızlar geldi ve nikiye " bir foto çekinebilirmiyiz "dedi.herkes şok içinde nikinin vereceği cevabı bekliyordu. özellikle sunoo. sonra niki 32 diş sırıtarak "tabii ki de hayır" dediğinde kızlar şok olmuştu sunoo ise mutlu. "cidden evet diyeceğimi mi sandın" dedi kızlara bakarak.
Sonra kızlar ağlamaklı bir şekilde gittiler.sonra niki bi kolunu sunoonun omzuna atıp kendine yaklaştırdı ve "Belçika çikolatalı pasta istermisin "dedi sunoo hayır istemiyorum manasında kafasını salladı. Ama niki yinede pastayı sipariş etti ve yemeye başladı.
Arada bir sunoonun da ağzına atıyordu. Bu olayı gören heeseung bir anda " AAAA YETER AMA NE BİÇİM PASTA YİYORSUNUZ AQ" dedi bağırarak. Sonra jake de "TANRIM GÖRDÜKLERİMİ SİL NOLUR SİLLL" diyerek heeseungla beraber kafeyi terk etti.
Niki arkalarından "SİKTİR OLUP GİDİN DAHA GELMEYİN" diye bağırdı.sonra sunoo "hey çok fazla küfür etmiyormusun niki sana yakışmıyor küfür"dedi.sonra niki "ama jay hyunga yakışıyor dimi"dedi. Sonra sunoo "sen jay hyungu tanıyor musun"dedi ."ohoo namıdığer 'google amca' yı kim tanımaz sunoocum" dedi niki. haklıydı çünkü herkes jayi tanırdı.
Bir süre sonra kalktılar ve niki arabasıyla sunooyu evine bıraktı. Tam eve geçerken heeseung onu aradı ve annesine bırakmasını söyledi ... Niki heeseungu alıp heeseung un annesinin evinin yolunu tuttu. "Pişt niki bana söyle zengin ,hayvan sever, yakışıklı, en fazla 1.78 boyunda daha uzun olmasınve parası olan biri benimde param var ama onunda olması lazım ve bakımlı bir erkek arıyorum varmı tanıdığın biri" diye sorunca niki"Tüm kriterlere uyan birini tanıyorum hatta fotoğrafı bile var" dedi. Ve hemen telefonunu çıkarıp jake in fotoğrafını gösterdi.
-
"Jungwon nerdesin evdeyim dedin eve girdim evde yoksun." Dememle banyodan jungwon çıktı ve telefonu kapattı. " Burdayım ama ileri derece körlük olduğu için sende bıcı bıcı yaptığımı fark etmemişşin " dedi. "Ne yani banyonun içine mi girseydim aq" dedim sessizce ama jungwon duymuş olacak ki " girebilirdin yani sorun olmazdı"dedi mutfağa doğru yürürken. Sonra kapı çaldı ve gidip kapıyı açtım.
Hay sikeyim keşke açmasaydım "woaa jay sende mi burdaydın uzun zaman oldu görüşmeyeli " dedi ve sarıldı dansöz sunghoon, patenciymiş götüm. Buzun üstünde dans ediyor gitsin pavyonda etsin amına koyayım.aynı şey aq . Sunghoonun geldiğini duyan jungwon koşarak sunghoonun yanına uçtu ve beni ittirip sunghoona sarıldı. Bana böyle sarılmıyo herkes onu sevdiğimin farkında ama o değil sikicem böyle işi gerçekten. #acilarincocugujay
Gorseldeki jay tam olarak ben suan bdusnskosmdoaldniwa
Yillar sonra merhaba tekrardan okuyan herkese tesekkur ediyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First kiss❣︎SunKi❣︎
Подростковая литератураOkumayin ilk fic ve cok crince okumasi var diye silmiyroum ama sona dogru guzellesiyo