0.3

37 7 3
                                    

Oy vermeyi unutmayın lütfen~~

Yediği tostu ellerinin arasında daha sıkı tuttu Taehyung Jennie ve arkadaşları okul girişindeydiler bir anlığına göz göze geldiklerinde kız arsızca çocuğa göz kırpmıştı Taehyung başını sağa sola sallayarak kızın deli olduğunu düşündü.
Gidip tostunu başka bir yerde yiyecekti.

  Günler neredeyse sorunsuz geçiyordu tabii Jennie'nin tavırları gitgide garipleşmeye başlamıştı, bazen gözleri kızarıp nefes nefese kalıyordu başını tutarak yürüdüğüne şahit olmuştu çocuk. Jennie'yi izlemiyordu elbette.Ama gariplik olduğunu sezmişti ve Jennie eskisi kadar takılmıyordu Taehyung'a.

Sorunsuz bir günün ardından son dersten çıkan öğrenciler ile koridor baya kalabalıklaşmıştı. Sorunsuz geçiyordu gün taa ki kız bağırma sesleri yankılanırken.Taehyung merak etmişti kalabalığın
arkasından baktığında Jennie'nin sert bakışlarla karşısındaki sarışın kısa bakıyordu bu kız bir yan sınıftaki Hera'nın ta kendisiydi.

"Sen hastalıklının tekisin senin gibi bi kızı hala bu okulda tuttuklarına inanamıyorum."

"Ya Park Hera!"

Jennie'nin arkadaşlarından sarışın kız Hera'ya çıkışınca Park Hera gecikmemiş çıkılmıştı.

"Ne? Yalan mı? Bana onu savunma Park Chaeyeong."

"Kes sesini Hera."
Jennie kısık sesiyle resmen tıslamştı kıza.

"Bu kız tam bir deli! Geçen gün konuşurlarken duydum Jennie'nin hasta olduğundan ve psikolojik desteği reddettiğinde bahsediyorlardı!"

"O cidden sorunlu birisi." Hera"nın yanındaki kız Hera'ya destek misali konuşurken Jennie'nin azından bir inleme kaçmış elini başına götürmüştü.

"Bakın! bakın işte deliriyor!"

Hera eliyle Jennie'yi işaret ederken Jennie başını tuttuğu eliyle Hera'nın kolundan tutmuştu yüzüne yayılan ürkünç gülümseme birazdan iyi şeyler olmayacağını söylüyordu...Jennie duvara çarptığı kızın karnına dizini geçirmiş ve kızın kafasını tutup duvara çarpmıştı gözü dönmüş gibi davranıyordu.Taehyung'sa gözleri kocaman olmuş bir şekilde Jennie'ye bakıyordu. Taehyung kavga yanlısı bir çocuk değildi.
Lisa ve Jisoo olarak tanıdığı kızlar Jennie'yi zorda olsa ayırmıştı.

Tam o sırada gelen hoca ile Jennie'nin kaderi belli olmuştu işte.

Ertesi gün Jennie ailesi ile okula gelmiş. Dolabında ne varsa toplamış ve okuldan ayrılmıştı. Sınıf listesindende adı çıkarıldığında  Taehyung artık biraz daha güzel günler geçireceğini umuyordu.

Jennie içinse zorlu dönemler başlıyordu ailesi onu  tedavi için Amerika'ya gönderme kararını vermişti.

Jennie yaptıklarından dolayı bu karara karşı çıkamamıştı. Aralarında bir süre mesafe olsada hiç birşey eskisi gibi olmayacaktı.
            
                               
                                      ***

 

Geçiş bölümü olarak düşünülebilir siniz:"))
Bu yüzden akşam ya da yarın bir bölüm daha atacağım..

you are my favourite°kthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin