Yorumlarınızı okumak cidden çok hoş oluyor sizden rica ediyorum okurken yorum yapmayıda unutmayın öpüyorum.
Dudaklarında ki parlak kırmızı ruj ve üzerindeki siyah kombini ile halka küpelerinin uyumuna boyattığı saçlarına şapkasını geçirmiş önünden geçiyor olduğu bara yöneltmişti adımlarını kız daha bir iki saat önce yolculuğu sona ermişti. Tam koskoca 4 yılın ardından tekrar Kore'ye gelmişti.
Girdiği sigara ve alkol ağırlıklı kokan ayrıca binbir çeşit kokunun bulunduğu bu ortama göz gezdirip bulduğu boş masayı çevreleyen kırmızı deri koltuğa oturdu ve mekanı inceledi çeşitli kırmızı detaylar ve kırmızı loş ışıklı bu ortam kafa dağıtmak için güzel bir yerdi.
"Likör lütfen."
"İstediğiniz bir aroma var mı efendim?"
Dudaklarını ıslattı Jennie.
"Portakal ve nane olsun."
"İçine istediğiniz başka bir alkol var mı?"
"Biraz viski."
"Tamamdır hemen getiriyorum."
Çok bir süre geçmeden önüne gelen içeceğe baktı içindede bulunmasının yanına yanında portakal dilimleri ve biraz nane ile sunum zenginleştirilmişti.
Küçük yudumlar ile içeceğinin tadını çıkarmaya devam ederken barın girişindeki hareketlilik ile bakışlarını o tarafa çevirdi kız Jennie içeriye siyah giyinimli yedi çocuk girmişti üşenmeden saymış bi an bitmeyeceğini düşünmüştü.
Tekrar içeceğine dönen Jennie masasına gelen yedi erkekle başını kaldırmıştı. Çocuklar sormadan yerleştiklerinde Jennie tek kaşını kaldırmış hareketlerini izliyordu.
"Sizede merhaba?"
"Ahh şey başka yer yok, sorun etmezsin herhalde?"
Sarı saçlarını iki yana ayırmış dolgun dudakları olan çocuk demişti bunu hepsine teker teker baktı kız taa ki bakışları birinde takılı kalana kadar. Taehyung.
Çocuğunda şaşkınlıktan aranmış dudukları kıpırdamıştı Jennie dediğini anlamıştı kız.
"Kim Taehyung."
"Siz tanışıyor musunuz?"
Sarışın çok konuşuyordu. Derin bir nefes alarak çantasından çıkardığı parayı masaya bıraktı Jennie.
Kapıya dışarı yürümeye başladığından arkasından hissettiği bakışlara omuzunun üzerinden bakmıştı.
Bu çocuğa karşıda çok mahçuptu ama geçmişte kalmıştır umarım diye düşündü.
Bardan bir kaç metre ötede bir kaç motosikletli çocuk hızla motor sürerlerken genç kıza yönelmişlerdi.
Bakışlar motosikletlerini kızın yanında durdurduklarında kız hiç oralı değildi hızla yürüyordu sadece.
"Hey, bu ne hız."
Kızı kolundan tutan adama ağır çekimde döndü resmen kız, kolunu tutan ele, ardından adama çıkardı bakışlarını.
"Bi tur gezdireyim seni motorla."
"Kolumu bırak pislik herif."
"Ooo sertsinde.."
"Evet kafanı yarabilirim mesela."
"Bunu yapamazsın." derken pis bir şekilde gülümserken kızın saçını kulağının arkasına doğru itmişti. Tiksinerek baktı Jennie ona.
Adamdan hızla kolunu çekerken kendini adamın omuzlarına doğru atlarken buldu uzun olduğu için kafasına istediği şekilde sert bir darbe vuramazdı, adamın omuzundan aldığı yükseklik ile dirseğini sertçe adamın kafasına vurdu. Adam acıyla kafasını tutup yere çömelirken diğerinin karnına vurmuştu ama eninde sonunda oda biliyordu başa çıkamazdı çok fazlaydılar.
Arkadan saçını çeken çocukla ellerini tutmuşlardı kızın.
"Piç herifler!" dedi kız yüzünü buruştururken.
Kafasını tutan çocuk ayağa kalkmış sinirle kıza adımlamıştı kızın çenesinden tutarak yüzlerini eşitledi.
"Seni aşağılık oro-"
Adam lafını tamamlayamadan kız yüzüne tükürmüştü.
"Salın beni." diye emretti kız.
Adam kolunu yüzüne sertçe sürttükten sonra sert bir şekilde kızın karnına tekme atmıştı. Jennie acıyla inlerken konuştu bu kez.
"Hayvan herif!"
Adam tam bir kez daha kıza vurmak için hazırlanmıştı ki kafasına çarpan sert taş ile sarsılmıştı taşı atan Kim Taehyung'du ve arkasında ki altı arkadaşı ile kollarını göğsünde bağlamış bu tarafa bakıyordu.
***
Jennie Amerika'da kaldığı ve tedavi süreci gördüğü sürede eğitiminide tamamladı orada
şuan üniversite falan bitti yani. Aldığı tedaviler Jennie'yi eskiye göre daha kontrol edilebilir yaptı ama travmalarını henüz atlatamadığı için hastalığı devam ediyor.Taehyung'a gelirsek bu süreçte yeni arkadaşları oldu üç yıl önce bir araya geldiği bu arkadaşları arasında oldulça özgüvenli farklı biri oldu. Jennie geldi ve hiçbirşey bıraktığı gibi değil.
Bangtan hakkında ki görüşleriniz benzetirler mi adamları bizimkiler..
Jennie'ye gelince zaten bu karakteriyle aşk yaşıyorumm.
Taehyung kurt bakışlımda uzakta olduğu için adamın kafasına taş attı öhşdigğşs ama güzel etti he.
Merak eden varsa eğer:
Likör:alkol, su, meyve özü, esans ve şeker karışımıyla, mayalanma olmaksızın yapılan alkollü içkidir. Biraz hafif olsada yüksek şeker oranından kana çok hızlı karışıp sarhoş eder.
Oy vermeyi unutmayın lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are my favourite°kth
FanficTae&nnie Kim Taehyung'un sorunları vardı ve bu sorunların en büyüği Kim Jennie'ydi ama arkadaşları hariç kimsenin Jennie hakkında bilmediği birşey vardı Jennie'nin disosiyatif kişilik bozukluğu vardı. |30.04.2022|