Burnuna düşen kemik gözlüğü ile kıpkırmızı olmuş burnunu çekti kız. Yirmidört katlı bir binanın terasından aşağısına bakıyordu."Ölmek istiyorum!" diye haykırdı.
Sesi duymuş olmalıydı birileri ki iki kat aşağısının penceresi açıldı ve yaşlı bir teyze başını uzattı yukarı baktığında Jennie ile göz göze gelmiş ikiside öylece birbirine bakmıştı.
"Kızım delirdin mi sen? ne bağırıyorsun sessizce yap ne yapıyorsan!"
"Tamam teyze."
Kız bu sefer fısıldayarak konuşmaya başladı.
"Herkes çok gereksiz keşke ölseler."
Çıktığı duvarda ellerini iki yana açıp ayağını aşağı uzattı, uzattı ama geri çekti aşağıdan onu gören bir çocukta hemen polisi aramıştı.
Gereksiz şeydi. Ayağını defalarca kez uzatıp geri çekiyordu atlardı bir ara herhalde, aşağıda oluşan toplulukta dikkatini dağıtmıştı biraz işte.
Topluluğun biraz ilerisinde duran siyah büyük bir arabadan inen yedi kişide katılınca bu topluluğa maşallah daha yok muydu diye geçirdi kız içinden.
"Hepinizin canı cehenneme mahlukatkar!"
Nefret en çok hissettiği histi sanırım.
Kız hala aşağıya bakarken teras kapısından gelen ses ile o tarafa baktı uzun siyah saçlı bir çocuktu.
"Jennie manyak mısın? in aşağı!"
Herşeyi geçti kız ne diyordu bu çocuk o aptal Jennine'nin kim olsa ölmesini isterdi yani.
"Ben Jennie değilim!"
"Saçmalama sen Jennie'sin in oradan."
Kız bundan da nefret etmişti ona kendi ismiyle seslenilmesini isterdi.
"Aptal insan Jennie değilim diyorum."
Bunu söylerken bir adım gerilemesiyle dengesini kaybrtmişti kız ama sonra yine düzelmişti.
"Tamam tamam dur. Sen kimsin? adın ne?"
"Ne önemi var ki!"
Bu ani ruh değişimi sinirini bozabilirdi Taehyung'un ama şuan ne yeriydi ne zamanı.
"Pekala kim olduğun önemli değil.. neden böyle bir yola başvurdun hiç bilmiyorum ama şunu söyleyebilirim hiç birşey ne olursa olsun seni bu duruma sürüklememeli çünkü sen çok değerlisin.."
Bunları söylerken Jennie Taehyung'un ona yaklaştığını anlamamıştı bile. Bileğinden tutulup çekilmesi ile Taehyung ile yere boylu boyunca uzanmışlardı.
Gözleri kapanırken konuştu tekrar Jennie.
"Adım Losie. Losie Weitbec."
...
"Deli olma olasılığı yok demi?"
Konuşan Park sinir bozucu Jimin'den başkası değildi.
"Kaç millyon kere diyeceğim gerizekalı herif yok!" bunu derken Jimin'nin kafasına bir tane patlatmasından dolayı çocuk başını tutuyordu.
"Yani sanırım."
"Aptal" diye tısladı Jimin.
Bu sefer söze giren Namjoon oldu.
"Düşünüyorum ama bir insan neden kendi adı yerine başka bir adı kabullenir ki?" devam etti daha sonra "Yani neden Jennie olmamak konusunda o kadar ısrarcıydı, cidden emin misin Taehyung Jennie değildir belkide hm?"
"Ben oradan gerizekalı gibi mi duruyorum hyung?"
Jimin,Namjoon ve Jungkook aynı anda başını salladı.
"Evet."
şimdilik bu kadar yazabildim ama bu sefer bir iki güne yb atarımm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are my favourite°kth
FanficTae&nnie Kim Taehyung'un sorunları vardı ve bu sorunların en büyüği Kim Jennie'ydi ama arkadaşları hariç kimsenin Jennie hakkında bilmediği birşey vardı Jennie'nin disosiyatif kişilik bozukluğu vardı. |30.04.2022|