Šli jsme s Poli domů. Vypadala fakt rozhozeně.
🇵🇱: Kdo to byl?
Bez odpovědi.
Otočila se ke mě chytila mě za ramena.🇵🇱: KDO TO KURWA BYL?!
Začal jsem se třást.
🇵🇱: PROČ MI TO NECHCEŠ KURWA ŘÍCT ŘEŠILA BYCH TO. TAKHLE VÍM VELKÝ HOVNO.
Dala mi facku.
Zaslouženě. Měl bych jí to říct. O hádky nestojím a stejně na to přijde.Bylo ticho.
🇨🇿: Fajn... S-srbsko.
🇵🇱: Ten debil. Já mu jednu vrazím. Ten hajzl.Ano Polsko je má starší sestřenice. Slovensko je moje dvojče. Byli jsme rozděleni. Ale pořád nás hodně věcí spojovalo.
🇨🇿: Nemusíš mu vrazit, je to v pohodě.
🇵🇱: Přišel si snad o hlavu? Copak je ti to úplně jedno, že tě někdo ojebal, bez tvého souhlasu?!
🇨🇿:...
🇵🇱: Hele Czechi. Jsem tvoje sestřenice. Hrozně se o tebe poslední dobou bojím...Z jejího hlasu šel slyšet strach. Bojí se o mě? Zase jí strachuju. A to já bych měl být ten co nikdy nebrečí, postaví se za rodinu. Já. Ne ona. Akorát jí tím trápím.
Došli jsme před domovní dveře. Podíval jsem se Poli(Polsku *pozn.autora: pokud máte lepší nápad jak jí nazývat budu ráda) do očí.
🇨🇿: Hele promiň Pol. Dělám ti fakt starosti. Zítra se uvidíme.
Její zvláštní úsměv. Promnutí očí. A tvrdý ne milostný výraz.
🇵🇱: Pokud se ti dneska něco přihodí tak mě to dotáhne do blázince.
Vydechl jsem. Je vážně scary, když nasadí takový výraz.
Usmál jsem se.
🇨🇿: Pokusím se tě tam nedostat.
Taky se usmála. Zamávala na rozloučenou a odešla.
Odemkl jsem dveře. Všude tma. Slovi už asi spal. Vydechl jsem.
Díky bohu. Nechci se s ním hádat.
Došel jsem do pokoje. Ani se nepřevlíkl a hodil sebou do postele. Tenhle den je za mnou.
Oznámení na telefon.
"Gratuluji právě si přežil další den!" ~ Google asistent.
To je teď "životně důležitá věc". Protočil jsem oči. Skvělý a teď spát.
____________________
~time skip~Vstávám. Kupodivu jsem vzhůru dřív než Slovi. Ale jsem popravdě psychicky vyčerpaný.
Přemýšlím. Oh jo v šuplíku jsou antidepresiva. Přestal jsem je brát po tom co jsem se dal do kopy po pohřbu matky. V tu dobu jsem se málem podřezal. Nebýt Poli. Ví o mém stavu tolik. Co kdybych-
Pomalu jsem vyjel se šuplíkem s noži. Ten jeden nůž. Ten s kterým jsem polovičně ukončil svůj život. Poli ho ne vyhodila. Prosil jsem jí aby ho nechala. Aby Slovi na nic nepřišel. A aby mě odstrašoval. Problém byl v tom že poslední dobu mě přitahuje víc a víc.
Vzal jsem nožík. Otevřel jsem ledničku. Vyndal jsem alkohol. Tvrdý alkohol. Zamířil jsem do koupelny. Sedl si a opřel se o vanu. Vytáhl nůž. A už jsem byl zase v prdeli. Krev mi stékala rychle po ruce. Sáhl jsem po vlašce. Hodil jsem do sebe zprvu trochu, kdyby mě někdo našel. Ale pak už mi to bylo vcelku jedno. Chvíli jsem tam ležel. Pak vstal vzal obvaz, ledabyle zavázal ruku a oblékl teplou mikinu. Nic se tady nestalo. Uklidil jsem vše.________
🇸🇰 pohled Slovenska 🇸🇰Vstal jsem. Byl jsem po včerejšku v pohodě až na menší bolest hlavy. Šel jsem do kuchyně. Česko už tam byl. Podíval jsem se na něj.
________
🇨🇿pohled Česka🇨🇿🇸🇰: Ako že si večer už pak neprišiel späť do reštaurácie?
🇨🇿: A ty prečo hovoríš po Slovensky?Zavtipkoval jsem. Nesnáší když napodobuju slovenštinu.
Všiml si snad rukávů? To snad ne. Nemám chuť se dohadovat. A vysvětlovat.
🇸🇰: Ty si tiež naliaty?
🇨🇿: Hej. Maš problem?
🇸🇰: Prestaň hovoriť PO SLOVENSKY!
🇨🇿: Ok. Ok.Dneska byla sobota. Měli jsme volno naštěstí. Do práce by se mi nechtělo stejně.
Zvoní mi telefon.
Zvednu ho.🇵🇱: Hele ahoj Czechy! Pozval jsem k sobě pár slovanských států na poradu! Nechceš přijít se Slovim?
🇨🇿: Uh....
🇵🇱: Prosíím! Vím co se včera stalo. Ale třeba se to vysvětlí. Notak Czechyyy!
🇨🇿: Fajn příjdeme.
🇵🇱: Yayyy :DOblékl jsem si kabát, zavolal na Slovensko, a spolu jsme vyrazili k Poli.
~Tak. Je za námi další část. Budu ráda za jakékoliv pozitivní i negativní hodnocení! Omlouvám se předem za gramatické chyby, apod.
Děkuji za všechny hvězdičky, hezké komentáře a přečtení! ~
ČTEŠ
Osud To Tak Chtěl (CH)
Fiksi PenggemarTahle knížka je hodně random. Prosím nezabijte mě za to. Chtěla jsem něco zkusit. Co k tomu napsat? Hlavně si užijte čtení. Nějaké scénky jsou 15+, předem varuju. TW NSFW SH S@ atd. Ale snad se i tak bude líbit. ❤🇨🇿 Shipy: Rusko x Amerika Kana...