VIII

29 5 0
                                    

                                                     Efmel💕

Eve geldiler. Melek efenin yüzüne bakıyordu bu durum efenin sinirini bozmuştu. Kenan şu istedi Melek şu getirmek için mutfağa gitti arkasından efe gitti Melekdolabin kapısını açtı bardağa su koydu ve efe geldi. "Biraz konusalimi" dedi. "konuşacak bisi yok"  dedi. Ve kapıya doğru gitti efe kapıyı hızlıca kapati melek efeye döndü sınırlı bir şekilde "napiyosun lan sen" dedi efe "durduk yerde  neyin tribi bu"  dedi. Melek efeye döndü ve ne tribi yia " dedi. İçeri bahar girdi ve "noluyo burda" dedi melek sınırlı bir şekilde "bisi olduğu yok bahar sadece konuşuyoruz " dedi bahar"tamam öyle olun" dedi biraz sessizlik olduktan sonra melek "neyse ben abime suyunu gotiriyim " dedi ve suyu götürdü bahar bir süre efeyi sürdü sonra oda kenanin yanına gitti efe " bu kızda bisi var ama neyse" dedi ve salona kenanin yanına gitti "bende gidiyim artık işlerim var biraz sana çok geçmiş olsun " dedi Kenan " hersey için saol " dedi efe "rica ederim" dedi ve gitti meleğe doğru bakarak efe arabasına doğru giderken bir telefon geldi efe "tam geliyorum"      
dedi. ArabSina bindi gitti. Evde kenanla bahar ve melek tek kalmıştı Kenan bir işi olduğunu hatırladı ve gitmek için kalktı melek ve bahar engel olmaya çalıştı ama engel olamadı Kenan arabasına bindi bahar kenana  el salladı kenanin hoşuna gitmişti oda güzel bir tebessümle bahara el salladı ve gitti. Bir kaç dakika sonra bahara telefon geldi bahar "tamam geliyorum" dedi melek   "nereye bahar" dedi bahar  " halam gelmiş onun için gidiyorum "  dedi melek " tamam"  dedi " gorusuruz"  dedi bahar melekte "gorusuruz" dedi sonra bahar arabasına bindi ve gitti.
Arkadaşlar yeni bir kitap yazıyorum desteklerinizi bekliyorum♡》

MAFYA ARASINDA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin