7

3.3K 54 0
                                    

Kaya: Naber?
E: İyiyim yakışıklım. Senden naber?
Kaya: Beni daha önce gördün demek.

"Görmek ne kelime? Dudaklarının tadını biliyorum aşkım."

E: küçük sırlarım var.
Kaya: E bunları söylemek ne kadar doğru bilmiyorum ama ben cidden sana çok bağlandım. İstemiyorsun belki ama ben seni tanımak istiyorum.
E: Kaya hazır değilim.
Kaya: Neden güzelim? Benden mi korkuyorsun?
E: Öyle de denilebilir. Beni görünce istemeyebilirsin.
Kaya: Böyle bir şey mümkün değil. Her kim olursan ol ben seni seveceğim. Hadi ama bana o fotoğrafı attığın ilk günkü kadar cesur ol. En sevdiğim özelliğin cesaretin :)

Olay da bu ya. Ben cesur değilim. Cesur taklidi yapıyorum.

E: Kaya ben gerçekten yapamam.
Kaya: Sadece şuna cevap ver. Seni tanıyor muyum?
E: Sanmam. Yani daha önce karşılaştık. Ama beni hatırlama şansın yok.
Kaya: Hafızam iyidir.
/Görüldü/
Kaya: Aa tamam. Bari özlemimi gider. Biz seni çok özledik ;)
E: Emrin olur bebeğim.

Kaya: Sen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaya: Sen... Sen nesin ya? İlah mısın kızım.
E: Senin için olabilirim.
Kaya: o üstünü yırtıp atıp göğüslerini avuçlarım arasına almak istiyorum.
E: Başka?
Kaya: şu dudaklara bak. Onları patlatana kadar durmayacağımdan emin olabilirsin. Dudaklarını dişlerimin arasına aldıktan sonra inlemelerini sabaha kadar dinleyeceğim. Sonra o kuğu gibi boynunda hatıralarımı bırakacağım.
Kaya: O kavisli belin altımda yay gibi gerinecek. Bir elim göğsündeyken diğer elini kadınlığına götürüp yavaş yavaş okşayacağım seni. Yavaş ama sert olacağım. Beni bekletmenin cezasını keseceğim.
E: Bu kadar mı?
Kaya: bu kadar olması için yalvaracaksın. O ellerime dolaşan kilodunu yırtıp atacağım. Ardından vücudumuzu birleştireceğim. Sabaha kadar uyutmayacağım seni. Tüm İstanbul'da inlemelerin yayılacak.
E: Dayanamıyorum.
Kaya: Ben de öyle güzelim.
E: Benim duş almam gerekiyor. Yarın görüşürüz.

yangın merdiveni/ yarı texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin