Düz yazıda bok gibiyim yaz yaz içim şişti şu kadarcık yerleri ya
Oy/yorum bekliyorum❤
Kim TaehyungGece saat kaçtı bilmiyorum ama bir dürtü ile uyandım. Gözlerimi yavaşça araladığımda ışık haznesi gözlerimi acıtmıştı ve direkt geri kapamıştım. Gözlerimi ovuşturarak tekrar açtığımda karşımda Jungkook vardı.
"Her zaman koltukta uyuya kalır mısın?"
Sesi kulağıma boğuk boğuk ulaşıyordu. İlk başta anlamamıştım.
"Ne?"
Gözlerimi ovuşturmayı bırakarak Jungkook'a bakmaya başladım.
"Koltukta diyorum her zaman uyuya kalır mısın?"
"Ha, yok kalmam."
"İyi o zaman, odana geç hadi."
İçimden 'düşünceli kocam benim' diye geçirerek koltuktan kalktım ama fazla hızlı kalkmış olacağım ki gözüm karardı ve başım dönmeye başladı. Anın etkisi ile direkt Jungkook'un koluna tutunmuştum, o da ani hareketimle kollarımdan tuttu.
"İyi misin?"
"Aniden kalktım ya, başım döndü."
Birkaç saniye daha ona tutundum ve sonra elimi çektim. O sırada ona dokunduğum için içten içe çıldırırken dışarıdan sakinmiş gibi görünmeye çalışmak çok zor geliyordu.
Odama ilerledim ve içeri girdim. Kapıyı kapatmadan son kez ona baktım.Sonra hızla kapıyı geri açtım. Koltuğa ilerleyerek peluş oyuncağımı aldım. O an kendimi açıklama yapmam gerekirmiş gibi hissetmiştim.
"Annem hediye etmişti, o yüzden yanımdan ayırmam hiç."
Gereksiz itirafımdan sonra tekrar odama döndüm ve kapıyı kapattım. Ancak bir saniye sonra tekrar açtım.
"Bu sefer de telefonumu unuttum da."
Koltuğun karşısında duran masadan telefonu aldım ve tam odaya giderken arkamdan seslendi.
"Bir kez daha bak istersen etrafa, bir şey unutma."
Dönerek etrafta gözlerimi gezdirdim. Hayır, unuttuğum bir şey yoktu. Tabi Jungkook'u odama atamayacağıma göre.
"Hayır yok. İyi geceler."
Dediğime bir karşılık beklemiştim ama cevap vermeyince odama döndüm. Sanırım benim gibi kolayca ısınamıyordu birilerine.
Yatağıma doğru ilerledim. Uykum daha fazla açılmadan tekrar uyusam iyi olacaktı.
Yatağa girdim ve uyumaya çalıştım ancak sürekli izlediğim film aklıma doluşmaya başlamıştı bile.Telefonu elime aldım, saat beşe yaklaşıyordu. Aklımdan Jungkook'un bu saatte uyanık ne işi var diye geçirdim ve gruba yazmaya karar verdim. Enayiler işe gidecekleri için erken kalkıyorlardı.
[Aman aman nerelere geldik]
Taehyung
Lan
Guguk kuşu gibi kafanıza ötmeye geldimYoongi
Divane kuşu gibi bi kereJimin
Bir kere de takıntılı olma beYoongi
NeJimin
Yok bir şey
Hem sen neden bu kadar erkencisin Taehyung?
Ne oldu vahiy mi indi bu saatte?Taehyung
Evet
Oku dediler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
homemate
Fanfictiontw!cringe [tamamlandı] Taehyung : Beyler sonunda ev arkadaşımı bulduumm Aşırı heyecanlıyım haftaya geliyor buraya💃💃 Texting/düz yazı 080522 - 030622 1. #vkook 18.07.22 1. #kookv 14.07.22 1. #kth 05.09.22 2. #kookv 12.06.22 2. #Taekook 16.07.22 2...