MERABAAA!!
AYY BU BÖLÜM İÇİN BEKLENTİLERİM YÜKSEK!!
Neyse boş yapmadan bölüme geçelimm
düz yazı arada da texting yapmayı düşünüyorum
Jeon Jungkook
Sırt üstü yatarken gözlerimi araladım. Sol kolum deli gibi ağrıyordu ve üstünde bir ağırlık vardı, dün gece Taehyung ile beraber uyuduğumu hatırladığımda soluma döndüm. Ancak dönmem ile donmam bir olmuştu, dudaklarım Taehyung'un dudakları ile temas etmişti, bana dönük uyuyordu ve bu yakın temasımız vücudumun titremesine yol açmıştı. Daha sonra ise Taehyung daha beter bir şey yaptı. Alt dudağını yaladı ve sırt üstü döndü. Alt dudağını yalarken dilinin dudağıma değmiş olması ile tekrar titremiştim.
Taehyung bir elini gözlerine götürdü ve gözlerini araladı. Sonra yavaşça yatakta doğruldu ve oturur pozisyona geçti. Gözlerini ovuşturduktan sonra da bana döndü. Şaşkın gözlerle ona bakarken gözlerim sürekli dudaklarına kaymaya başlamıştı. Neden bu kadar etkilenmiştim ki? Öpüşmüş sayılmazdık, ki ondan hoşlanmıyordum bile. Ve bunun için ona tabi ki kızmayacaktım, elinde olmadan yanlışlıkla olmuştu. Zaten ben dönmüştüm ona doğru.
"Ne oldu? Neye şaşırdın sabah sabah?" dedi pürüzlü sesiyle. Uyku sersemi olduğundan sesi derin ve fısıltılı çıkıyordu, tanrım, ne zamandır sesi kulağa bu kadar hoş geliyordu?
"H-hiç bir şey." diyerek yatakta doğruldum, kekelemiştim. Kendime kekelediğim için milyonlarca lanet savururken bunu neden yaptığımı bile bilmiyordum. Ben de gözlerimi ovuşturdum, o sırada Taehyung da yataktan çıkmış kapıya gidiyordu. O odadan çıktıktan sonra dudaklarıma dokundum. Az önceki şaşkınlığım hala üzerimdeydi ve neden bu kadar şaşırdığım yada etkilendiğim bile belli değildi. Deliriyordum sanırım.
Odadan çıkmak için ben de ayaklandım, şuanda yatağı toplayamazdım. Çünkü üşeniyordum.
Lavaboya ilerlediğimde Taehyung da ıslak yüzü ile lavabodan çıkıyordu, alnına düşen saç tutamları şimdi ıslaktı ve alnına yapışmıştı. Ona daha fazla bakmadan elimi yüzümü yıkadım ve mutfakta olan Taehyung'un yanına gittim.
"Ne yiyelim kahvaltıda?" diye sordu.
"Bilmem, ne istersen yap."
"Yumurtalı ekmeğe ne dersin? Küçükken annem çok yapardı."
"Tabi olur. Ben yumurtaları getireyim." diyerek buzdolabına yöneldim, o sırada Taehyung da ekmek var mı diye bakıyordu. "Ekmek yok, ekmek alıp geleyim ben." dedi ve odaya gitti. Bir kaç dakika sonra çıktı, altında gri bir pantolon üstünde de yarım kollu beyaz bir tişört vardı.
"Hemen gelirim, bakkal bir sokak ötede." dedi ve anahtarını alıp kapıya yöneldi, ben de odadan telefonumu alarak oturma odasına geçtim ve gruptan gelen mesajlara bakmaya başladım.
[Canimiz sikildi]
*Namjoon gruptan ayrıldı*
Yugyeom
Çıktınız mı karakoldan?Hoseok
Yok lan
Bokum'u aldılar şimdi içeri sorgu odasına
Ama yatabilirim arkadaşlar hakkınızı helal edin
Pişman değilimJimin
Oğlum telefonunu kontrol etseler adamı öldürmeye çalıştığını bile düşünürler lan
Bari pişmanım yazsaydınHoseok
Ben ona tembih ettim neler diyeceğini de gerisi ona kalmış
Ve asla pişman değilim elimde olsa onu mezara da sokardım da
Sanki tecavüz etmişim gibi evden kaçarak sokakta "imdat beni kaçırdılar hoplatmaya çalışıyorlar!" diye bağırdı
Mal ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
homemate
Fanfictiontw!cringe [tamamlandı] Taehyung : Beyler sonunda ev arkadaşımı bulduumm Aşırı heyecanlıyım haftaya geliyor buraya💃💃 Texting/düz yazı 080522 - 030622 1. #vkook 18.07.22 1. #kookv 14.07.22 1. #kth 05.09.22 2. #kookv 12.06.22 2. #Taekook 16.07.22 2...