°•10

2.4K 232 249
                                    

Se-lam!
Yazmaya başladım bismillah
Umarım beğenirsinizz~
Oy ve yorum istemek

Jeon Jungkook

Kim isterdi ki gay bir ev arkadaşının olmasını?

Ben istemezdim. İstemiyordum. Ama mecburdum. Burada çok ev bakmıştım ancak hiç biri de bana uygun değildi, ya üniversiteme yakın değildi ya çalışma ortamı yoktu ya da fiyatı uçuktu.

Yugyeom'un evi de bunlardan biriydi. Pek de çalışma ortamı yoktu, araba sesleri dikkatimi dağıtmaya yetiyordu.

Her gün ilk başta Yugyeom'a gidip kahvaltı yapıyor daha sonra da evlerinden bir kaç kilometre ötedeki kütüphaneye geliyordum.

Aslında kaldığım ev daha yakındı, ancak Taehyung ile bir dakika bile geçirmek beni rahatsız ediyordu. Onun gay olduğunu bilmek iğrenmemi sağlıyordu ve buna engel olamıyordum. Engel olmak istememin sebebi gün içinde çok yoruluyor olmamdı.

Taehyung ile geçirdiğim bir kaç saatte anladığım kadarı ile gayet pozitif, üniversiteye ikinci kez hazırlanmasına rağmen çok hevesliydi.

Ben burada devam etmek için gelmiştim ve tekrar sınava girmem gerekiyordu, okuduğum bölümü buradan devam ettirecektim ancak sınavı geçmem gerekiyordu.

Taehyung geçen sene bana göre gayet iyi bir puan almıştı ancak sırf istediği bölümü, yani veterinerliği tutturamadı diye bu sene tekrar girecekti. Saçmaydı, veterinerlikten daha iyi bölümler vardı.

Hayvanları severdim, ama veteriner olacak kadar değil. Ki anladığım kadarı ile Taehyung gayet de zekiydi, veterinerlikle kendini harcardı.

Yine Yugyeom'da kahvaltı yaparken telefonda geziniyordum. Gitmek istediğim üniversite hakkında haberler okuyordum ve bir kez daha ne kadar disiplinli ve güzel bir okul olduğunu Yugyeom'a anlatıyordum.

"Baksana bu sene bile hiç kötü bir haber yok. İçeride ne kavga var ne gürültü. Sadece ders çalışıyorlar. Kötü en ufak bir yorum bile yok."

"Jungkook yeter anladım daha ne kadar anlatacaksın?"

"Bu üniversiteye girmem lazım. Yoksa okumam."

"Okuma."

Yugyeom'un dediklerine göz devirirken telefonuma gelen mesaja baktım.

-

Ev ark.
Jungkook müsaitsen eve gelirken ateş düşürücü ve ağrı kesici alır mısın sanırım hasta oldum
(Görüldü)

-

"Taehyung hasta olmuş ilaç almamı istiyor."

"Beraber çıkarız az sonra, oğlum sende bugün evde kal çocuk hasta olmuş sen bakarsın."

"Hayır! Onunla bir araya gelmemek için buradayım zaten Yugyeom. Müsait değilim alamam yazıcam arkadaşlarına mesaj atar."

-

Kocamsım💞
Müsait değilim
Alamam
(İletildi)

homemateHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin