Skoro jesteśmy już przy Frisk, to czas na charisk.
Moja ocena: 7,5/10
Podoba mi się ten ship, choć jest niekanoniczny. Przynajmniej nie niszczy żadnego kanonu ^^". Demonicznx Chara, oraz zagubionx w podziemiu Frisk, całkiem dobre połączenie. No ale dobra, pora na minusy:
• Są dziećmi, no ale chociaż w tym samym wieku (nie liczę lat dalej, od kiedy Chara umarłx) Przynajmniej nie jest to pedofilia.• Jak dobrze wiemy z gry, Chara nie żyje. To było by trochę dziwne jakby Frisk miałx się umawiać z kimś kto nie żyje.
To chyba tyle z minusów, ten ship jest moim zdaniem całkiem ok. Chociaż bardziej widziałabym Chare i Frisk jako przyjaciół niż jako parę, przynajmniej w tym wieku.
Ktoś teraz mógłby powiedzieć: "Ale Chara prowokowałx Frisk w genocide by zabić całe podziemie" Otóż nie. Była to decyzja gracza, nie Chary. Chara jest tak zaprogramowanx w grze, by być tym demonem pokusy, jednak te wydarzenia by się nie wydarzyły, gdyby nie gracz.
No dobra, to może pora na małą historię (Sytuacja dzieje się, kiedy Frisk zrobiłx genocide, oddałx duszę Charze(?) i aktualnie przeszłx ścieżkę pacyfistyczną)
Frisk ogląda zachód słońca razem ze swoimi przyjaciółmi, Chara jest duchem który podąża za Frisk, jednak widzieć ją/go może tylko onx. Chara na początku byłx zadowolonx ze swojego udanego genocide run'a, jednak kiedy widziałx swoich dawnych przyjaciół szczęśliwych i uśmiechniętych, coś w nim/niej pękło. Kiedy już wszyscy rozeszli się, Frisk wybrałx opcje, by zostać razem z Toriel. Tak więc wszyscy poszli tam do tych domów swoich. Frisk miałx swój pokój, w domu Toriel. Nie zwracałx uwagi na Chare. Jednak pewnego wieczoru Chara postanowiłx, że odezwie się do drugiego człowieka, tak więc gadali gadali i gadali, złapali nawet dobry kontakt, dorastali razem, stali się najlepszymi przyjaciółmi (oczywiście nikt poza Frisk nie wiedział o tym, że Chara tu jest) No i tam już dorośli (uznajmy, że Chara dorastałx razem z Frisk i że są w tym samym wieku) i mogło by być tak, że się w sobie zakochali nagle.
KONIEC xDDobra wiem, ta historyjka była cringe'owa, ale wymyślałam ją na szybko ok. Nie miałam na nią ani trochę pomysłu xD. No to dodam jeszcze zdjęcie, i to tyle :D.
(Swoją drogą, ten obrazek jest cute :3)
××××××××××××××××××××××××××××××××
369 słów
CZYTASZ
Oceniam shipy z undertale! [ZAKOŃCZONE/W TRAKCIE EDYCJI]
Fanfiction[UWAGA!!] Ta książka jest w trakcie edycji, ponieważ tbh, zmieniły mi się trochę poglądy co do niektórych shipów. Tak jak mówi tytuł, w tej książce będę oceniać shipy z undertale. Czyli nikomu nie potrzebna do życia moja opinia xD! **Od razu zaznac...