1. Frans (Sans x Frisk) {DO EDYCJI}

116 4 8
                                    

Dobra, to zacznijmy od chyba najbardziej popularnego, NIEkanonicznego shipu ([*] dla mojej galerii)

Umówmy się, że do każdego shipu będę dodawać zdjęcie, swoją opinię, jak i małą historię jak mogły się te postaci poznać, i jak mogła wytworzyć się pomiędzy nimi chemia.

Moja ocena: -100/10
Już tłumaczę dlaczego, choć można się tego bardzo łatwo domyślić, a mam 2 powody dlaczego tak to oceniłam.

1. Mało problematyczny, jednak w pacifist run (nie jestem do końca pewna, czy w neutral też) Sans mówi o graczu (Frisk) że są dobrymi kolegami, więc raczej Sans nie chciałby nawiązać jakiejś głębszej relacji z Frisk.

2. Czyli najbardziej obrzydliwy i problematyczny fakt jest, iż Frisk to kanonicznie dziecko, a Sans jest dorosły. To jest naprawdę obrzydliwe, kiedy shipujecie dorosłego mężczyznę z dzieckiem. Ktoś by teraz powiedział: "No ale co jeśli Frisk byłxby dorosłx" Fakt, może nie ma nic w tym złego PRAWNIE, no ale kanonicznie to i tak dziecko. Tym bardziej, że często na tych artach, czy nawet opowiadaniach Frisk jest postrzeganx jako kobieta. Nie mam akurat problemu do tego, że ktoś zrobił sobie Frisk płci żeńskiej, bo sama czytam czy nawet oglądam rzeczy i rysunki, na których np. Chara i Frisk są płci żeńskiej. Bardziej chodzi mi o to, że bardzo ale to bardzo się seksualizuje Frisk kiedy jest pokazywanx jako kobieta. Zapamiętajmy, że FRISK JEST NIEBINARNX.

No ale dobra, koniec mojego pitu pitu. Teraz pora na małą historię do tego gówna, za przeproszeniem.

Załóżmy tutaj, że Frisk jest dorosłx.

Więc mogło potoczyć się to tak, że Sans wyszedł na poszukiwanie ludzi. Wtedy akurat ukazałx się Frisk, szłx sobie przez las który był cały pokryty w śniegu. Kiedy Sans ujrzał człowieka, od razu poszedł się przywitać jak nigdy nic, podszedł oraz użył swojego starego żartu z poduszką-pierdziuszką. Podróżowali razem aż do Snowdin. Tam spędzali razem bardzo dużo czasu, stali się nawet najlepszymi przyjaciółmi. Wtedy Sans poczuł, że zaczyna czuć coś więcej do człowieka. Frisk czułx to samo.

No i koniec tego, dodam jeszcze zdjęcie i tyle, bo nie mam już chyba co dodawać jeśli chodzi o ten ship.

No i koniec tego, dodam jeszcze zdjęcie i tyle, bo nie mam już chyba co dodawać jeśli chodzi o ten ship

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Proszę o znicz dla mojej galerii [*])

Oceniam shipy z undertale! [ZAKOŃCZONE/W TRAKCIE EDYCJI]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz