•NA POCZĄTEK MAŁE INFO, CO DALEJ Z PISANIEM TEGO•No więc, trochę mnie tu nie było (trochę długo), dopadła mnie choroba którą jest lenistwo, brak motywacji i malutki stres wywołany życiem prywatnym. Dlatego nie będę tak często rozdziałów wrzucać, planuje w weekendy a jak będę mieć wenę to możliwe że coś w tygodniu. Długo się zbierałam mentalnie by wrócić do tej książki bo nie miałam chęci, no ale jestem. Chciałam też coś zmienić w rozdziałach, więc już raczej nie będę wymyślać historyjek do tego, bo jest to dla mnie monotonne i łapie mnie cringe kiedy to czytam.
To chyba tyle co mam do powiedzenia i dziękuję za uwagę.******
Wracając do rozdziału, dzisiaj ocenie sobie ship Mettaton x Papyrus .
Moja ocena: 8,5/10.Tak naprawdę, to nie mam pojęcia skąd się to wzięło. No bo o ile sobie przypominam, to w grze nie mieli za bardzo styczności. (Chyba, że coś było poukrywane w dialogach, i ja tego nie zauważyłam. Jeśli tak było to bardzo przepraszam). Śmieszna sytuacja wyniknęła, kiedy szukałam na pintereście jakiegoś arta do wklejenia tutaj. Wcześniej jakoś tak miałam neutralne zdanie o tym shipie (czyli na moje 5/10) no ale kiedy weszłam na pinteresta i wpisałam to w wyszukiwarkę, to znalazłam tam takie cudeńka że polubiłam go trochę bardzo.
Ale żeby nie było że tylko zachwalam ten ship to przedstawię JEDEN argument czemu mi się nie podoba.-Nie mam pojęcia skąd się wziął XD
No i to tyle z minusów, jeszcze jak napisze ten rozdział zobaczę o co z tym chodzi i może się czegoś dowiem więcej. Bardzo możliwe jest to, że przegapiłam moment w którym faktycznie było coś zasugerowane na ten temat (a znając Toby'iego Fox'a to mogło tak być). Dobra to już chyba będzie koniec bo robię się baaardzo śpiąca. Wkleje jeszcze arta i idę spać
;3.
Dobranoc! <3Edit: Dobra przeczytałam na ut wiki o co z tym chodzi i utwierdza mnie to jeszcze bardziej w przekonaniu, że ten ship jest cute. A teraz serio dobranoc <3.
××××××××××××××××××××××××××××××××
334 słowa
CZYTASZ
Oceniam shipy z undertale! [ZAKOŃCZONE/W TRAKCIE EDYCJI]
Fanfiction[UWAGA!!] Ta książka jest w trakcie edycji, ponieważ tbh, zmieniły mi się trochę poglądy co do niektórych shipów. Tak jak mówi tytuł, w tej książce będę oceniać shipy z undertale. Czyli nikomu nie potrzebna do życia moja opinia xD! **Od razu zaznac...