Multi cred ca Justin Bieber este baiatul " perfect " pentru fete. Acum o poveste despre viata lui in prezent.
Era odata ca niciodata un baiat...din taramul indepartat... ( sa nu ajung chiar atat de departe) .
O vila din L.A si niste masini bengoase care sunt parcate in jurul vilei. Justin in masina dorind sa ajunga in casa lui luxoasa mai repede sa vada ce au mai modificat aia. Ca normal...era ziua lui de nastere si mna..
J.B - In morti vostri mai e mult cand ajung acasa?! Vreau sa vad ce au facut scalvii aia inauntru in ea!
-Desigur domnule! Mai este doar o curba si am ajuns.
J.B - Inchide dracului melodia aia , cacatul ala de manea si baga noua mea melodie : Oh , oh my ass!
-Desigur domnule.
Dupa 5 minute Justin Bieber ajunse acasa si isi cauta cheile prin buzunarele de la blug.
J.B - In pisica lui bunelu ! Unde imi sunt cheileee! Vreau sa imi vad interiorul casei!!!!
-Domnule....Sunt in jacketa...
J.B - Stiam ma muie ..hai iesi !
A reusita sa descuie usa si interiorul era colorata in diferite culori .
J.B - .... ( Se uita cu un ochi tremurand)Baaaaa ce ma-ta e asta ma?!!! Yooo vroiam totul sa fie albastruuu!
Se duce spre o canapea si arata cu degetul.
J.B - De ce mama mea...canapeaua asta e rosieeeeeeee cand ea trebuie sa fie albastra?!!!
- Pai...domnule...ati semnat un contract ca interiorul poate sa fie decorat in diferite culori...Mai in jos scria sa fie colorat in culoarea pe care o vreti dumneavostra.Si ati semnat pe prima..." Sa fie decorata in diferite culori".
J.B - Ma prostu dracului! Parca ma cunosti bine!!!! Euuu !!!! NU SUNT UN PROST SA CITESC CE SCRIE PE O HARTIE IGIENICA! Da-mi panarama aia de contract aici , ma maimuta!
Servitorul ii da contractul in mana . Dupa care Justin o arunca jos si se pisa de fata cu servitorul.
- Domnule....
J.B - Adu dracu pijamalele mele cu batman si duma in camera mea in brate! Aaaa...si vreau ceva dulce.
- Bine domnule.
Justin este adus in camera sa in brate , imbracat in pijamalele sale cu batman.
J.B - Ai grija sa nu calci pe figurinele mele cu Satana!
Servitorul il aseaza in pat pe Justin...asigurandu-se ca nu o calcat pe nicio figurina.
J.B - Nu uita de ceva dulce ma!
- Da.
J.B - Ha ?! CUM MI-AI ZISSS?! ( Se uita cu o fata nervoasa) .
- Da domnule! (Se corecteaza) .
J.B - Bun..Haide valea!
Servitorul inchide usa usor ca sa nu-l deranjeze pe micutul Justin.
Bzzz'zZzzz! ( telefonul )
Ridica telefonul cu mana dreapta sa se uite cine il apeleaza.
J.B - Iar curva aia de Selena... ( isi da ochii peste cap si raspunde ) .
S.G : Justin? ...
J.B : Da fa? FAAAAAA RONTAI CEVA IN GURA CAT TIMP VORBESTI CU MINEE?!!! Guzanca handicapata!
S.G : Justin.....vreau sa ne despartim!
J.B : Aaa.....chiar nu ai citit mesajul pe care ti l-am trimis ieri?!
S.G : Nu...Despre ce era..?
J.B : Sa ma sugi ca ma despart eu primul de tine! ( ii inchide telefonul in nas)
J.B - Sobolanca cu peruca bruneta proasta...Am stat cu tine ca sa te fut doar...Si apropo nu stii sa faci sex! * tipa la telefon*
* CIOC , CIOC*
J.B - Da ma!
Servitorul ii deschide usa cu desertul pe o tava.O pune pe pat in bratele lui Justin , iar el se uita la servitor.
J.B - Alfred ce este asta...?
- Ceva dulce...cum ati cerut domnule...( inghite in sec ).
J.B - Ce este inghetata asta cu menta?!!
- Inghetata cu menta?
J.B - BAAAA! ( Arunca tava pe jos ) handicapatu dracului! MIEEEE NU IMI PLACE MENTA! NU VERDE! Vreau sa fie inghetata albastra, tufa de bulevard!Iesi din camera mea acuma!!!!!
- Da domnule...
Servitorul inchide usa , lasandu-l pe Bieber sa se linisteasca.