3. Selena Gomez

91 9 2
                                    

TRRRTRRRRR ( CEASUL)
J.B :- Mh...ih... ( se ridica din pat) Serviitoruleeeeee!!!! DUCETI-MA DRACU LA VECEU CA MA SCAP!
........
J.B :- De ce dracu nu raspunde nimeni?! Chiar nu va pasa ca fac pe mine?! O fac pe podeaaaaaa! Alooooo!
.....
Se duce nervos jos ( in boxeri) si se uita in jur sa vada daca este cineva.
J.B : - Singur....mami... ( se uita ca o fata socata) cine o sa imi faca mancarea?! ...Macar am bani! Ma duc la MC!
Justin se imbraca si pleaca la Mac.
Inchuie usa dupa ce iese din vila si se duce spre garaj.
Se uita la el cateva secunde apoi...
J.B :- GARAJULE! Deschidete! Iti ordona Bieber! Aaaaa....ma ce prost is...trebuie niste kkt de chei...Jenius !
Se intoarce jn casa si isi ia cheile ca sa poata deschide garajul.
Iese din casa si se duce la garaj.
J.B : - Care dracu e butonul?!
Vede un baiat de 10 ani si il opreste.
J.B : - Hei bajetu! Ma poti ajuta aici oleaca?! Stii care e butonul de deschis garajul?
-Aaa...ala care scrie...Deschide garajul?
J.B : - AAAAA...Mersi ma pula, dar stiam si eu...vroiam sa te incerc.
- Mai facut pula? (Se uita socat)
J.B : - Hai valea...
Baiatul fuge ...avand o fata inmarmurita...
J.B : - Eh...copiii din ziua de azi...Se cred mai destepti decat moi...
Dupa cinci minute de chin Justin reusise sa ajunga la masina.
O porneste si pleaca spre M.C ( Stiu...va mirati ca o reusit sa o porneasca) .
J.B : - Hai sa ma alaud oleaca cu masina mea capotabila..
- Aaaaaa Justiiinnn!!! ( fanele)
Justin porneste radioul masini si apare o veste socanta...Numai sunt reduceri la sosete cu batman!
J.B : - Oh fuck!
Radioul : Buna ziua! Azi Selena Gomez a postat o melodie noua " The Heart ... ( Bla bla...nu ascult melodia asa ca trebuia sa ma uit pe youtube si nu  m.am interesat sa o retin )
Radioul : Cica melodia aceasta a fost pentru Justin Bieber! Toate intamplarile cu Justin se regasesc aici! Oare sa fie asa?!
J.B : - Reclama handicapata... ( avand castile de telefon in urechi ...nici nu a ascultat radioul din masina)
J.B : - Ba care dracu ii frana?!
Se uita in jos sa vada care dracu dintre alea 3 este frana.
NioooooNIOOOO ( POLITIA)
J.B : - Ahhh! GTA San Andreas! Da hai ma muistilor! Nu ma prindeti neveeeerrrr! ( urla ca un discreerat) tot nu stiu  care.I frana...Asta este...Viata e un joc, incearcal!!!!!! Baga pe acceleratie !
NIOOO NIOOO -JUSTIN ! VA RUGAM SA APASATI PE FRANA ! ( reportofon)
J.B : - Cum mi-ai zis ma?! ( Urla ca sa auda si politaiu)
- Domnule Justin ! ( se corecteaza)
J.B : - Nu am sa ma opresc!!!! Hahahhahahahahbabaabababba ( discreerat)

Justin Bieber in realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum