4. Spitalul

76 5 2
                                    

Justin isi deschide ochii usor si se trezeste ca este intr-o camera imensa si alba.
J.B : - Ce sunt perzervativele astea bagate in mana la mine? ( bolboroseste si In acelasi timp incostient )
Usa se deschide si vine in fuga servitorul lui , Alfred.
- Domnule... O sa va faceti bine.. Ati avut un accident de masina atunci cand va urmarea politia.
J.B : - Cum accident ma? M-am aruncat de pe stanca intentionat ca sa scap de stelutele alea sa nu ma mai urmareasca...
- Domnule....Nu suntem pe GTA San Andreas...Viata nu e un joc..Mi-am facut griji pentru dumneavoastra...
J.B : - Cat timp am bani si gajici cu tampoane e un joc! (Se ridica in fund si se uita in jur) Ba adu o Rexona pute a spirt aici!
- Haha...Mereu sunteti amuzant...Domnule..
J.B : - Alfred...tu...ai baut?
-Nu domnule! Uite ti-am adus de mancare ! Stiu ca nu va place mancarea din spital asa ca...
J.B : - Daca astia din spital nu au bani de sare...sa se duca sa inchirieze Marea Neagra!
Usa este deschisa de asistenta cu un ac in mana dreapta.
J.B : - De ce vine curva aia aici? Cu batul ala ascutit?!
- Shhh...Domnule! Nu o jigniti ..o sa va faca o injectie!
J.B : - Ce dracu ii aia????
Doamna asistenta se apropie de el si ii ia mana stanga sa ii faca injectia.
- Cum va simtiti Domnule Justin? (Intreaba asistenta)
J.B : - A dracu de rau!  Mai ales cu acul ala ...

- Nu o sa doara domnule... ( zice Alfred).
J.B : - AAAAA pe drequuu!
Se ridica din pat si isi scoase perfuzile din mana.
J.B : - NU O SA MA PRINDETI NICIODATAAAA!
Se indreapta spre usa dar a uitat cum sa o deschida..
J.B : - Ce tehnologie e asta ma?!!!
Asistenta se apropie de Justin iar el a lesinat.
Justin se trezeste .
J.B   - BAAAA CE SE INTAMPLASEEE?!!! ( Se uita socat)
Alfred dormea cu capul pe genunchii lui Justin.
J.B : - Inca un pic si imi ajunge pe pula asta...Gayu...
Alfred se trezeste ca un pui de gaina si se uita la Justin.
- Domnule...este ora 1 noaptea...culcati-va!
J.B : - Te drqu. ...Eu la 1  ma uit pe Cartoon Network!
- Domnule...Dumneavoastra va uitati la ora 1 ziua...mai pe intelesul dumitale...
J.B : - Unde-I wc-ul?
- Veniti cu mine domnule.
Servitorul il conduce pe Justin la baie sa se pise sau ce drq vroia sa faca el...
Inauntru in baie ( nu e nimic pervers) .
Servitorul bate de doua ori in usa sa vada daca e in regula si ca sa poata iesi Justin. Vede ca nu raspunde si intra in baie.
- Domnule!
J.B : - Hooo ba ce ai?! Ma radeam si eu in subrat...ca cine dracu se uita la mine daca am par de maimuta pe piept si subrat?!
A trecut doua luni in care Justin a scapat de chinul din spital...

Justin Bieber in realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum