2. Fanii mei

108 9 2
                                    

Era pe la amiaza . Justin concentrandu-se la mesajele trimise de fanii lui ( pe dracu..statea pe calculator si juca LOL)
J.B : -Dai ba muiee!!!! Baga un penta lui Cioaca69¡¡¡¡ ( Dand ca disperatu din tastatura) .
Cineva bate de doua ori in usa si intra in camera lui Justin.
- Domnule Justin...Vor niste fane sa faca poze cu dumneavoastra...
J.B : - Da , da ( concentrandu-se la joc) Da-le o muie si ai sa vezi ca pleaca...si daca nu o fac , dute si ia furtunul vecinului si fale o baie.
- Domnule ...ele insista..Au zis ca daca nu veti face o poza cu ele va vor ameninta.
J.B : - Unde-I pistolul?
Justin se ridica si pleaca afara sa vada care sunt curvele acelea.
Fane : Aaaaaaa Justin!!!!!
J.B : -Hai fa curva! Treci incoa ! Sa vezi ce muie iti dau acum. Din cauza ta pierd meciul la LOL!
Fane : Vren doar o poza!
J.B : - Vrei o poza? Uitate in spate. Vezi buncarul ala de gunoi de acolo? Pune o peruca de Justin si fa poza. ( Inchide usa in nas)
J.B : -Ba servitorule...inchide calcu si treci sa imi aduci o panarama...ma ia hormonii ( stand jos pe canapeaua rosie)
- Domnule...dar ...
J.B : - Taci! Hai misca mai repede!.
Ziua a trecut repede incat era 19:20 .
Justin era in patutul lui moale iar Alfred ii citea o poveste virtuala .
- Iar printesa ii dadu un pupic printului pe obraz...si asa au trait fericiti pana la adanci batraneti.
J.B : - NOOO... CA DOAR LIMBI LA GURA NU II POATE DA! Sa moara dracu amundoi virgini!
- Domnule...Noapte buna! ( pleaca si inchide usa , lasandul pe micul Bieber singur cu figurinele lui cu Satana.
J.B : -Ba ce dracu s.o auzit?!! (Tresare ca arsu din pat)
Justin credea ca se auzea ceva dar era doar besina lui ce s-a transformat de la mancatul fasolelor de alaltaieri.

Justin Bieber in realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum