Am zis sa continui capitolele cu Tokyo Ghoul pe Yahoo si acesta...pentru ca ma plictisesc si nu am ce face...
Justin nu a mai curvit cateva luni bune in cauza bosoroagei aleia.
J.B : - Baba proasta.....Nu imi vine sa cred ca au angajat o asa..... Plus pute ca in grajd la vaci....
-Domnule Justin! Trebuie sa va faceti temele la matematica pentru maine.
J.B : - Da doamna.
Saracul Justin traieste o trauma de nedescris...Mai intai doamna...apoi cine stie ce o sa-I mai spuna...
Bieber se ridica de pe fotoliu si ae duce in camera lui , pentru a invata in pace la matematica....
Intra in camera lui si incepe sa invete cat timp baba sta si spala rufele.
J.B : -BA! Ia stai asa ma?! Da cine dracu e ea ?! Eu sunt Justin Bieber! (Ridica un deget sus...nu , nu este cel din mijloc...e aratatorul)
Justin se duce in bucatarie si ea ceva din sertar si apoi se duce unde este baba aia.
J.B : - Inca spala rufele....Sigur am sa intru la parnaie pentru asta * sopteste*.
Baboaia o scapat o bluza albastra din greseala pe jos.
J.B :- Nenorocita!!!!!!
Se duce la ea cat timp era cu spatele ....iar apoi..........BOOM!
Baba cade lata si in acelasi timp ametita clatinandu-se ca o gelatina.
J.B : - Na fa proasta!!!!! Iti f acui o poza cum ai scapat o bluza albastra jos ai am sa ii zic mamei ca o murdareai intentionat!!! Huoahaha!
Baba se ridica .
- Asa jucati domnule...
Justin ii facea poze in fata unde ii venea blitul la ochi. Ajunsese in mijlocul drumului , iar baba a fost calcata de o masina uriasa!
J.B : - Ba ce am facut?! Asta este... nu e vina mea...e a soferului.
Pleaca de la locul accidentului fara sa il vada nimeni.
Se duce in casa si o suna pe mama lui.
J.B : - Mamaa! Trebuie sa Iti zic ceva! (Traumatizat) ...B...baba o murit! Sa recunoastem si asa era batrana...
Mama : -Cum?!!! Mama mea?!Doamne! (Plange) a vrut sa aiba grija de tine ...dar I-am zis sa nu o faca!
J.B : - Servitoarea aia...era...bunica mea....?!!!! Asta e mama....Eu am ajutat-o si I-am zis ca nu e nevoie sa imi faca de mancare...dar a insistat..dupa a cazut jos si a murit...
Mama : Dragule! Mama mea a murit!!!
Tata : Insfarsit! Oh...Doamne imi pare nespua de rauuu!
Mama : Stiu! Justita nu Iti face griji! Am sa vin si o sa angajez pe altcineva...
J.B : -Eh...e inordine! Codoleanta..
Inchide telefonul.
J.B :- Unde dracu e soferu ca vreau sa ii multumesc!